16 Reacties
4 jaar geleden
Eerst wou ik de medela halen, wordt voor ons nu te prijzig🙈 ik ga voor de philips avent dubbele kolf. Krijg ook nog €75 euro vergoed & nog zilverkorting als ik het merk philips avent kies. (Ben verzekerd bij zilveren kruis)
4 jaar geleden
Advies is om van te voren geen kolf te kopen.
Je weet uberhaupt niet of de bv gaat lukken en welke kolf straks het beste bij je past. Het verschilt per situatie welke kolf je het beste kan gebruiken.
Komt je productie niet op gang of misschien heb je wel overproductie, dan worden andere kolven geadviseerd. Stel je hebt een kolf nodig dan kan je deze de 1ste weken huren. (Bij verloskundige, ziekenhuis, thuiszorg enz. )Is ook helemaal niet duur. Blijkt het dat je de kolf echt voor langere tijd nodig hebt, koop er dan 1. Je weet dan ook welke voor jou het beste is.
4 jaar geleden
Heb bij m’n eerste ook gebruik gemaakt van de zilverkorting om een dubbele van Philips aan te schaffen. Bijna een jaar met volle tevredenheid gebruikt. Enige dat de versie die ik nog heb alleen aan het snoer gebruikt kon worden.
Nu een enkele mobiele erbij gekocht, ook van Philips de nieuwe versie. Om toch wat flexibeler te zijn.
4 jaar geleden
Reactie op cocokleij
Ik zag op het promo filmpje van de philps kolf dat ze tijdens het kolven de ...
Ik heb Medela maar gebruik gewoon een sportbh waar ik een gaatje in heb geknipt, waar de borstschelpen doorheen kunnen. Kan bij elke kolf denk ik. Zo heb je lekker je handen vrij.
4 jaar geleden
Reactie op sa435
Ik ben benieuwd waar jij de dubbele Avent kolf met zilverkorting heb gevond ...
Ik heb net even met zilveren kruis gebeld en idd ik zie ook alleen de enkele staan.. die is €89,99 zelf vind ik dit prijzig voor 1. Vandaar dat ik ‘m ga bestellen op bol.com daar heb je nu de dubbele voor €120,99 & daar gaat dus nog €75 vanaf. Wel jammer dat ik de zilverkorting dan niet kan gebruiken, maar je komt toch goedkoper uit!
4 jaar geleden
Ik heb er 3 in totaal gehad tot ik de perfecte voor mij vond de eerste was een dat ik van een kenis mocht lenen maar weet hier van niet de naam de 2e was van bamomi dubbele elektriche borst kolfset met 2x handmatige kolfset gratis bij geleverd de 3e was van medela symphony en deze vind ik toch wel de beste 🙂