6 Reacties

één jaar geleden

Situaties creëeren waar ze wel vrijuit en veilig kan klimmen? Zoals naar de speeltuin of zo'n klimerek in huis/in de tuin?

één jaar geleden

Hier ook een klimkampioen. Op de bank, stoelen, tv meubel, z'n speelgoed garage, lege dozen, de planten bakken buiten.. We hebben nu een klimboog met plankje staan en z'n wobbel, hier klimt hij volop op en oefent ook met er af gaan op een goede manier. Ik merk dat het wel helpt en dat hij hierdoor minder op de rest klimt. Verder zijn wij wel van ontdekken en merk ook dat hij van elke val leert

één jaar geleden

Hier ook 1.. in het begin heel veel vastgehouden overal om het vallen tegen te gaan maar als ze valt wordt ze daarna meestal wel voorzichtiger. Denk dat het voor haarzelf ook een beetje leren is wat ze wel en niet kan. Soms laat ik ze wel ergens op klimmen maar dan sta ik erbij zodat ik in kan grijpen. Ze wil bijvoorbeeld zelf in haar stokke stoel gaan zitten en in dat proces is ze 2x gevallen maar nu gaat het goed. Hetzelfde met er af komen. Nu is alles in ons huis wel "redelijk" veilig en wij hebben meerdere klimtoestellen staan (boog, wobbel, leertoren, opstapkrukje) zo kan ze toc enigzins veilig wat klimmen en klauteren.

één jaar geleden

Behalve bovenstaande dingen: ijsjes voor als ze op haar mond valt (hier 2x in een week tand 'door' de lip) en iets anders om andere plekken te koelen

één jaar geleden

Reactie op Rumeysahappy

Situaties creëeren waar ze wel vrijuit en veilig kan klimmen? Zoals naar de ...
Doen we al en ze heeft een klimdriehoek met glijbaan en klimbaam thuis in de woonkamer staan.

één jaar geleden

Reactie op MevrJo

Hier ook een klimkampioen. Op de bank, stoelen, tv meubel, z'n speelgoed ga ...
Wobbel hebben we indd ook