8 Reacties

één jaar geleden

Nee dat niet. Ik geef ook nog steeds bv maar werd ingesteld na 7 maanden. Nu denk 3 keer geweest dus wel heel onregelmatig nog. Het kan tot twee jaar weg blijven😉 dus lekker dan van genieten als je het chill vind

één jaar geleden

Ik geef ook nog steeds borstvoeding en mijn dochter is ook 13 maanden. 2 maanden geleden voor het eerst ongesteld geweest na de zwangerschap 🤰🏼mijn dochter drinkt bij elk slaapje en bij het opstaan nog. Plus wat ze nachts drinkt als ze wakker word. Jaja hele vermoeide mama hiero 😂 komt allemaal vast goed op een dag gaan we het missen 😊🥺

één jaar geleden

Ja ik geef nog borstvoeding en nog geen menstruatie. Bij mijn eerste kwam het na 13 maanden precies, nu dus wat langer inmiddels. Nu drinkt deze ook wel vaker nog.

één jaar geleden

Bofkont! Ik werd na 5 maanden ongesteld een paar dagen na m’n verjaardag, cadeautje…. Baalde ik van. Best regelmatig ook gelijk. Mijn zoon drinkt nog erg veel aan de borst met 14 maanden. Sowieso bij elk slaapje maar komt ook vaak een slokje tussendoor halen. En ook de nachten meld hij zich standaard om de 2-3 uur. Nog een vermoeide mama hier! 🙂

één jaar geleden

Ik werd na 6 weken ongesteld. Ik dacht dat mijn kraambloed plots weer doorging maar na een controle bij de verloskundige bleek het me ongesteldheid te zijn.. en vanaf toen altijd gebloed 😂. Ik gaf bv maar kennelijk hielp het niet. Wat ben ik jaloers op de mama’s die hier niet mee te kampen hebben hahaha

één jaar geleden

Ik geef ook nog steeds bostvoeding (13 maanden)... en werd een paar dagen geleden een soort van ongesteld. Stelde nog niet veel voor.... Vond het juist wel erg lekker om zo lang niet ongesteld te zijn.

één jaar geleden

Ik geef nog steeds bv en heb mijn eerste menstruatie gehad toen ze 8 maanden was. Bij de oudste was ik gestopt met bv toen ze 5 maand was en kreeg ik mijn eerste menstruatie pas toen ze 9 maand was, dus is bij elke bv anders