18 Reacties

2 jaar geleden

Nestle little steps

2 jaar geleden

Nutrilon heeft ook zonder palmolie bij kruidvat zag ik gisteren staan

2 jaar geleden

Veel plantaardige oliën zijn juist een goed onderdeel van een gezond dieet toch? 🤔 goede onverzadigbare vetten, zoals in olijfolie en zonnebloemolie. Palmolie is in verzadigde vetten hoger en volgens mij is het winnen van deze olie een grote belasting voor de natuur, waardoor je beter voor alternatieven kunt gaan.

2 jaar geleden

Onverzadigde, niet onverzadigbare 😂

2 jaar geleden

Ik wil je aanraden op ismeekox op Instagram te volgen, zij is echt een guru in (echt) gezonde voeding, want idd plantaardige olie is niet gezond. Zij deelt regelmatig tips, ook voor baby's

2 jaar geleden

Ik wil je aanraden op ismeekox op Instagram te volgen, zij is echt een guru ...
Het voedingscentrum raad júist plantaardige voeding aan. Dat zijn ook experts... Maar doen waar jij je goed bij voelt

2 jaar geleden

Het gaat om plantaardige olie. Als je je er over inleest zie je dat het helemaal niet zo gezond is :(

2 jaar geleden

Niet alle trouwens cocosolie niet maar wel zonnebloemolie

2 jaar geleden

Reactie op Mas-1

Het voedingscentrum raad júist plantaardige voeding aan. Dat zijn ook exper ...
Er is een verschil tussen plantaardige voeding en plantaardige olie zoals zonnebloem

2 jaar geleden

Weet je wat het is. Je moet de palmolie niet verhitten. De andere olies geen idee.

2 jaar geleden

Er is een verschil tussen plantaardige voeding en plantaardige olie zoals z ...
Oops, Bedoelde ook plantaardige olie.. hahaha Plantaardige voeding is inderdaad heel iets anders.

2 jaar geleden

Blijkbaar moet je zonnebloemolie eigenlijk ook niet verhitten is voor ons ook niet gezond. Maar ja dat is dan een onderwerp voor een andere dag. Maar mijn zoontje wil ik gezond eten geven :(

2 jaar geleden

Wij hebben de kunstvoeding van de AH er zit dan wel zonnebloemolie in maar geen palmolie

2 jaar geleden

Ik heb ook gezocht, maar volgens mij bestaat zonder zonnebloemolie niet. Zonder palm olie wel.

2 jaar geleden

Het schijnt dat wanneer je zonnebloemolie verhit boven de 180 graden, dat er dan schadelijke stoffen vrij kunnen komen. Flesvoeding wordt natuurlijk niet zo warm😄.

2 jaar geleden

Reactie op Lovecoby

Het schijnt dat wanneer je zonnebloemolie verhit boven de 180 graden, dat e ...
Oke gelukkig! Mijn moeder bakte altijd met zonnebloemolie en patat en zo wordt daar ook in gefrituurd. Is dus ook enorm slecht. Zo moe af en toe van kijken wat nou goed en slecht is. Zucht...

9 maanden geleden

Goedenavond! Het is een beetje een oud topic maar heeft iemand inmiddels een flesvoeding gevonden zonder plantaardige oliën? Ben erg benieuwd want ik kan zelf helaas niets vinden.

3 maanden geleden

Reactie op peet11

Goedenavond! Het is een beetje een oud topic maar heeft iemand inmiddels ee ...
Wil ik ook heel graag weten ja