16 Reacties

4 jaar geleden

Niet van mezelf maar ik zag deze voorbij komen. Ik denk dat ikzelf zwart mooier vindt dan wit ( of houtkleur, vindt ik ook heel mooi)

4 jaar geleden

Op zwart zie je stof zo goed. Ik ga voor witte meubeltjes. Kamer is nog lang niet klaar dus nog geen foto 😅

4 jaar geleden

Ik heb ook lang getwijfeld, uiteinde voor wit gegaan. Heel blij mee

4 jaar geleden

Wij hebben dit kamertje gekocht, gaan 1 muur terracotta schilderen en de rest van de muren wit. Details in terracotta/olijfgroen

4 jaar geleden

Reactie op Mommytobe24

Ik heb ook lang getwijfeld, uiteinde voor wit gegaan. Heel blij mee
Is dit de Hemnes ladekast van de Ikea? 🙃

4 jaar geleden

Reactie op MissF

Yess met de kast knoppen van de Xenos 😁

4 jaar geleden

Reactie op MissF

Super leuk zeg! Ik ben op zoek naar de witte (gelakte) variant ipv de gebeitste welke alleen nu verkrijgbaar is. Zal denk heel lastig worden. Heb nu deze als alternatief op het oog:

4 jaar geleden

Reactie op MissF

Super leuk zeg! Ik ben op zoek naar de witte (gelakte) variant ipv de gebei ...
Dankjewel! Misschien dat ze wel nog op marktplaats staan? Erg he, je hebt iets in je hoofd en het mag er dan ook echt niet vanaf wijken 😝

4 jaar geleden

Reactie op Mommytobe24

Dankjewel! Misschien dat ze wel nog op marktplaats staan? Erg he, je hebt i ...
Inderdaad! Helemaal omdat ik een langere commode zoveel praktischer vind qua bladruimte. Op marktplaats is hetgeen wat er op staat allemaal gereserveerd of al met beschadigingen. Ik ben nogal kieskeurig als het gaat om wat voor soort beschadigingen 🙈. Ik ga denk de Idanäs ladekast dit weekend bekijken bij de Ikea.

4 jaar geleden

Wij hebben dit kamertje gekocht. 1 muur wordt terracotta, rest wit. Aankleding wordt beetje jungle achtig 😊

4 jaar geleden

Dit is het kamertje van onze eerste dochter. Ook gekozen voor zwart en hout. Nu is er een 2e meid onderweg en ga ik voor iets heel anders! 🙈 ik vind zwart nog steeds mooi, maar het bedje wordt kaal door het ‘geknaag’ (ja, echt😂) en de commode wordt snel stoffig. Zie mijn volgende reactie voor de foto van de babykamer voor ons 2e meisje!

4 jaar geleden

Babykamer voor onze 2e dochter! 🤎🔨

4 jaar geleden

Reactie op ND93

Wij hebben dit kamertje gekocht, gaan 1 muur terracotta schilderen en de re ...
Erg mooi waar komt dit kamertje vandaan?

4 jaar geleden

Reactie op MarNey

Erg mooi waar komt dit kamertje vandaan?
Van babypark :-)

4 jaar geleden

Reactie op ND93

Van babypark :-)
Dankjewel 😁