4 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Bij ons is het hetzelfde. We laten haar soms 2 uur slapen, maar dan is savonds inslapen moeilijker. Bij 1,5uur gaat het beter (want ze is meer moe). Wij wisselen nog een beetje af. Ligt eraan hoe druk de dag is geweest.

één jaar geleden

Wij maken ons zoontje ook wakker als hij na 2 uur nog slaapt. Anders is het ook drama snachts. Tenzij hij heel moe is omdat hij vroeg op was of bijv. als hij ziek is. Nu we dit een tijdje doen wordt hij steeds vaker zelf al wakker na 2 uur slapen

één jaar geleden

Hier merk ik ook dat het het beste gaat als hij overdag 1,5 uur slaapt en niet na 14.00 uur nog. Dan valt hij tegen 19.00 uur in slaap en is hij ook lekker moe. Slaapt hij 2 uur en bijvoorbeeld tot 14.30 uur dan is hij veel te actief in de avond en kan het maar zo tot 20.30 uur duren voordat hij een keer zijn rust heeft gevonden. Op de opvang slaapt hij wel 2 uur en is hij thuis ook moe genoeg om rond 19.00 uur lekker te slapen. Ik zou het dutje dus iets in korten als je merkt dat je zoontje daardoor beter inslaapt en doorslaapt. Als hij een goede nacht maakt en overdag nog 1,5 uur slaap pakt, dan zal hij echt niet oververmoeid raken lijkt mij

één jaar geleden

Bedankt allemaal, dan gaan we dit ook een week proberen!