5 Reacties

één jaar geleden

Is dit echt zo of zie jij het zo? Vind je omgeving dat ook? Weet je wat het is, je lichaam is zo veranderd en komt vaak niet meer helemaal terug in je oude lichaam. Je hebt een prachtig kindje gedragen in je lijf omarm dat lijf. Je bent prachtig.

één jaar geleden

Ik denk dat je lichaam nooit meer echt hetzelfde zal worden. Mijn lichaam tenminste niet. Ik merk wel dat nu ik 2x per week intensief sport mijn buik er steeds beter uit gaat zien en ik me zelfverzekerder voel. Je bent goed zoals je bent en anderen zien jou waarschijnlijk heel anders en zien de dingen waar jij je onzeker over voelt misschien geeneens. Je hebt een kindje op de wereld gezet ❤️ wat een wonder

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik had nooit een platte buik, maar het was altijd onder de navel en beperkt. Met de juiste kleding prima. Maar pfoe, sinds de zwangerschap zijn er zoveel kleren die ik niet meer mooi vind staan. Mijn man vindt het niet erg en vindt me sexy zoals ik ben. Maar ik voel me niet heel sexy en soms zelfs zwanger in bepaalde kleding.. Ik ga proberen er wat aan te veranderen; ik sport 1x per week in de sportschool en sinds deze week een hoelahoep. Ik hoop dat het daarmee nog wat verbeterd en ondertussen werk ik aan acceptatie. 🥹

één jaar geleden

Ik probeer het "vrouwen moeten slank en strak zijn" een beetje los te laten. Hoewel ik me ook onzeker voel hoor... Ik vind het na jaren sporten om die reden zo zonde van mijn tijd. Het leven is zo kort en wil liever druk zijn met mijn gezin nu 🥰

één jaar geleden

Kijk bij het trainings programma van sterkher. Ook deelt ze op instagram heel veel uitleg over je lichaam tijdens en na een zwangerschap. En het herstel van een zwangerschap.