Hallo lieve mama’s…
Ik ben aardig wat afgevallen zonder daadwerkelijk te sporten. Voor mijn zwangerschap was ik 46 kilo. En ik was op mijn zwaarst tijdens de zwangerschap 72 kilo. Nu ben ik al sinds 5 maanden na het bevallen constant 55 kilo. Ik ben tevreden over mijn gewicht.. want ik vond mezelf altijd te dun.
Echter: mijn buik….. en met name mijn middelomtrek. Het lijkt alsof ik nog zwanger ben. Ik heb oefeningen gedaan voor diastasis recti na 6 weken na de bevalling en daarna had ik geen diastasis recti meer. Echter kan mijn buik echt niet. Er zit zoveel verschil tussen mijn ‘taille’ en mijn buik. Ik schaam me enorm voor. Zeker omdat de rest van mijn lichaam wel wat strakker is. Hierdoor heb ik als ik rokken draag of strakke jurken echt een heel lelijk figuur.
Zijn er mama’s die ook een in verhouding last hebben van hun buik en dit hebben verholpen? Wat heb je kunnen doen. De kleine is nu 1,3 jaar en ik wil echt bij 2 jaar weer zelfverzekerd een strakke rok of jurk aan kunnen doen zonder corrigerende kledij eronder.