5 Reacties

茅茅n jaar geleden

Als jij zelf ook graag wil afvallen dan zou je tegen hem kunnen zeggen prima doe jij het huishouden en dan ga ik in die tussentijd naar de sportschool. Hij kan wel klagen maar als hij zo graag wil dat je iets eraan doet dan moet hij je ook in de gelegenheden stellen. En dat is als jij het zelf ook graag wil voor jezelf en niet perse voor hem.

茅茅n jaar geleden

Never ever change for a man. Als het hem niet bevalt wat hij ziet moet ie maar wegwezen. Dat je niet lekker in je vel zit kan je hem alleen maar uitleggen en vertellen en daar heeft hij begrip voor te hebben. Verder hoort hij er helemaal niks van te vinden. En al helemaal niet als hij een deel van het probleem is. Een huishouden doe je samen en niet alleen.

茅茅n jaar geleden

Wauw commentaar op je gewicht. Als je zelf wilt afvallen idd zeggen dat hij dan meer op zich moet nemen zodat jij kan sporten. (Als jij dit zelf wilt) Verder kan ik niet veel zeggen, wat een kwal om opmerkingen te maken over je gewicht na een zwangerschap sorry

茅茅n jaar geleden

Je man zit hier fout. Als je zelf wil afvallen, kunnen kleine dingen al een verschil maken. Parkeer de auto wat verder weg, stap een bushalte eerder uit of fiets een extra rondje in sprint vlak voordat je thuis bent (als je die paar minuten tijd kunt sparen). 'ren' in plaats van loop de trap op, en doe een paar sit-ups of squats tijdens het spelen met je kleintje. Zo heb je een paar momenten op de dag dat je hartslag even wat hoger is. Misschien past het niet bij je, maar mij deed het goed.

茅茅n jaar geleden

Dat ie deze opmerkingen maakt is natuurlijk niet leuk, maar dat je hierdoor gelijk bij hem weg wil vind ik meer zorgelijk. Misschien is er tussen jullie veel meer aan de hand dan alleen het commentaar over je gewicht..?