Hallo mammas!
Onze kindjes alweer richting de 1,5 nu inmiddels. De tijd vliegt. Wij zijn inmiddels alweer aan het nadenken over nummer 2. Zon rare gedachte, want het voelt net gisteren dat mijn dochter geboren werd.
Ik wilde dit topic openen, omdat ik me afvraag hoe dit bij jullie is. Ik ben namelijk moe, altijd. Als ik wakker word willen mijn ogen niet open en smiddags op het werk zit ik soms met mijn ogen te knipperen. Mijn dochter slaapt als tijden door dus slaapgebrek is het niet. Ik vind het ouderschap ook niet heel zwaar op sommige momenten na natuurlijk.
Soms vraag ik me af of ik niet een depressie heb. Dat futloze en ook wel lege gevoel. Die overweldigende moeheid maanden achtereen. Maar somber ben ik absoluut niet. Ik wil vanalles en geniet enorm van mijn meisje.
Is moeheid iets wat er bij hoort of iets wat veranderd aan je lichaam na de bevalling. Het voelt inmiddels een beetje moedeloos, omdat ik er geen invloed op lijk te hebben. En zo moe zijn en dan beginnen aan misschien nog een kleintje... Het zit me niet lekker. Meer vermoeide mammas hier? Komt er ooit een eind aan? 🥱