15 Reacties

één jaar geleden

Ik volg want ik wil het ook laten doen

één jaar geleden

Ik heb een ring laten maken door Tante Taat, zij heeft heel veel mogelijkheden, waaronder het gebruiken van oud goud. Dat scheelt aardig wat in de prijs omdat je het goud niet hoeft te kopen. In onze trouwringen hebben wij ook oud goud van onze ouders laten verwerken, scheelde in de kosten maar wij vonden het vooral een heel mooi idee (de vader van mijn man was al overleden en mijn mama inmiddels helaas ook, dit maakt de ring voor mij extra speciaal) 🤗

één jaar geleden

Hoi! Ik kreeg de tip van mijn nicht. Ik heb het laten maken bij https://www.edelsmederij-elize.nl. Op Instagram heeft ze veel voorbeelden staan. Ze heeft standaard producten, maar je kan ook met haar ontwerpen. Zo heb ik mijn wensen gedeeld en daar heeft zij iets moois van gemaakt! Heel bijzonder 🥰

één jaar geleden

Ik heb zojuist een ander topic gevonden hier met al heel veel reacties! Lees vooral veel goed over Tante Taat. https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/moedermelk-sieraad-YEBj44?utm_source=24Baby&utm_medium=app

één jaar geleden

Ik heb drie jaar geleden eentje laten maken door SoLilly. Heel tevreden mee. Ik heb gekozen voor een moedermelksierraad met een haarlokje doorheen.

één jaar geleden

Ik heb via moedersmooistesieraden een gouden ring. Ik ben er echt zo blij mee. Ook veel complimenten

één jaar geleden

Studio Ferde is een echte aanrader. Zij zit in Haarlem en maakt hele mooie dingen, helemaal naar eigen wens.

één jaar geleden

Ik heb deze bij mommymilk via instagram laten maken. Met moedermelk en haar intialen met haar eerste plukje haar. Ontzettend blij mee

één jaar geleden

Ik heb een melk sieraad voor mijn 3d beeldje laten maken. Zodat hij helemaal af is . Ben er super blij mee!

één jaar geleden

Het kleine atelier, hanger voor ketting. 175 eu

één jaar geleden

Moedermelk en andere is een birthstone van februari. Heb hem gekregen voor m’n eigen verjaardag 😊

één jaar geleden

Reactie op mayolyn72

Ik heb via moedersmooistesieraden een gouden ring. Ik ben er echt zo blij m ...
Mooie ring! Welke is dit op de site. Ik zie er zoveel haha. Er steken er een heleboel veel uit naar boven en deze lijkt juist mooi plat te zijn.

één jaar geleden

Laves raad ik in elk geval af! Onvriendelijk, gemaakte fouten niet fatsoenlijk herstellen etc

één jaar geleden

Ik lees veel goede reacties over tante taat. Ik zie ben hun geen mogelijkheid tot matgoud. Weten jullie of er meer aanbieders met een natuurlijk proces werken?

één jaar geleden

Reactie op NiiColee

Ik heb een melk sieraad voor mijn 3d beeldje laten maken. Zodat hij helemaa ...
Wat n geweldig idee!