10 Reacties

vor einem Jahr

Hier ook wel eens idd 😞 Sneu is dat he! Tijdens mijn kraamweek kreeg ik veel kiwi's van de kraamverzorger omdat ik dat makkelijk zou poepen. En dit bleek juist! Nu krijgt m'n kindje ook meermaals per week kiwi en ik heb echt het idee dat ze hierdoor makkelijker poept. Misschien het proberen waard!

vor einem Jahr

Lijnzaad olie in het avond eten! Wij gebruiken het elke dag

vor einem Jahr

Pruimen moes is ook heel goed

vor einem Jahr

Ja bij ons ook. We doen wat meer water bij de fles

vor einem Jahr

Hier ook vanaf 3 maanden ongeveer al problematisch. Extra water idd en fruit met veel vezels, geen banaan of hapjes met banaan.

vor einem Jahr

Reactie op Knopje

Hier ook wel eens idd 😞 Sneu is dat he! Tijdens mijn kraamweek kreeg ik ve ...
Haha dit had ik ook, ze wilde me ook geen banaan geven maar vond dat wel jammer omdat je daar leuke creaties van kunt maken ;) kreeg inderdaad veel kiwi. Ik heb ook een hele voorraad pruimen gekocht om in te vriezen, werken nl. top! (Bij ons bij de groenteboer nog te koop gelukkig) Of een scheut olijfolie bij het eten.

vor einem Jahr

Naast voeding die helpt zou ik toch even contacten met je HA. Je wilt niet dat ze verstopt raakt. Ons zoontje had na een AB erg last van harde poep en hebben toen macrogol kunnen halen. Dit poedertje los je op in water en helpt de darmen om alles soepel te houden. Na een paar dagen was het over. Nu gebruik ik t af en toe als ie weer een hardere ontlasting heeft. Soms ook maar een half zakje.

vor einem Jahr

Wij moesten vooral zorgen dat ze meer vocht binnen kreeg en we moesten ook forlax halen.

vor einem Jahr

Mijn baby had dit ook. Meermaals harde keutels op een dag. Ik geef nu af en toe een kiwi. Helpt enorm.

vor einem Jahr

Ik heb een tijdje bij de huisarts gewerkt en daar was altijd de eerste stap roosvicee laxo, kan je krijgen bij de drogist