6 Reacties

één jaar geleden

Hoi. Bij ons heerst krentenbaard die plekjes verdwijnen ook moeilijk uit zichzelf. Als je dan bijv een muggenbeet hebt geneest het wondje niet goed. Komen korstjes op. Geen idee of dat het is maar dacht er zomaar aan.

één jaar geleden

Hier ook met mn zoontje die inmiddels 4 jaar is. Als hij gebeten is door muggen, opzwelling, roodheid, erge jeuk, klachten houden lang aan. Via huisarts sinds ruim een jaar edn drankje om de overgevoelige/allergische reactie het wat af te zakken.

één jaar geleden

Ik heb het zelf vanaf kinds af aan. Via de huisarts heb ik medicijnen daarvoor gekregen toen ik 4 was, omdat het toen opspeelde. Wellicht even langs de huisarts? Verder vind ik de prikweg van vsm heel fijn. Die mag al vanaf 0 jaar

één jaar geleden

Allergie drankje van de huisarts en van vsm prik weg

één jaar geleden

Je hebt stickers die je op hun bedje kan plakken en je hebt deet vanaf 2 jaar Verder heeft vcm een prik weg roller ( helaas thuis laten liggen ben nu op vakantie en mijn dochter zit er ook onder)

één jaar geleden

Mijn oudste had dit ook. De dokter had toen gezegd om er fenigel aan te smeren. Dit hielp heel goed en ze gebruikt dit nog steeds.