18 Reacties

één jaar geleden

Ik heb ook erg last gehad van mn bekkenbodem in mn zwangerschap en heb toen behandelingen gehad bij een chiropractor. Dat was geweldig en had ineens helemaal geen last meer. Toevallig ben ik vorige week weer geweest en bleek ik lichte bekkenbodemontsteking te hebben. Dit ga ik weer behandelen. Ik raad je dus uit eigen ervaring een chiropractor aan. Mocht je uit Amsterdam of omgeving komen, dan kan ik je de gegevens van de chiropractor geven. Veel beterschap!

één jaar geleden

Reactie op Sabmab

Ik heb ook erg last gehad van mn bekkenbodem in mn zwangerschap en heb toen ...
Oh dank voor je advies. Daar heb ik nog niet over nagedacht. Nee, ik woon in regio Den Haag. Ik ga morgen eens uitzoeken. Beterschap! Hopelijk kom je er snel vanaf. Heb nog nooit gehoord van een bekkenbodem ontsteking 😬

één jaar geleden

Ik heb er een revalidatie traject voor gevolgd, ik kon amper wat. Nu steeds meer, maar heb ook nog n lange weg te gaan. Ik heb geen ervaring met een chiropractor. Wel met een osteopaat, dat heeft me ook geholpen. Als ik uit t traject een ding moest kiezen om je aan te bevelen zou dat cesar therapie zijn. Heb "actieve ontspanningsoefeningen" geleerd en over houding tijdens zitten, staan en lopen, wat ook veel effect heeft op de klachten.

één jaar geleden

Heel herkenbaar , heb ik zelf ook heel veel last van !! Dokter heeft gezegd dat het vaak ook niet meer beter word , 😢 sterkte

één jaar geleden

Wat voelen jullie dan nog steeds? Ik heb vooral moeite bij het rechtstaan als ik zit bijvoorbeeld.

één jaar geleden

Reactie op cavalli

Wat voelen jullie dan nog steeds? Ik heb vooral moeite bij het rechtstaan a ...
Pijn in m'n onderbuik alsof ik heeeeel lang m'n plas heb ingehouden. En alsof ik nog steeds moet plassen. Beetje zoals een blaasontsteking. Overmoeide bekkenbodem is het meer.

één jaar geleden

Reactie op Tanole

Ik heb er een revalidatie traject voor gevolgd, ik kon amper wat. Nu steeds ...