37 Reacties

3 jaar geleden

Het bevallingsjurkje. Nl

3 jaar geleden

Ik heb een van de zeeman maar is ook erg kort. Mijn billen komen er onderuit haha

3 jaar geleden

Hema! Zelf donkerblauwe besteld tot aan de knieeen en met knoopjes

3 jaar geleden

Reactie op Freakstar

Ik heb een van de zeeman maar is ook erg kort. Mijn billen komen er onderui ...
Oh vreselijk, niks erger dan dat 😉

3 jaar geleden

Reactie op Cherreyy

Het bevallingsjurkje. Nl
Ziet er goed uit, maar zou dit ook nog mooi zitten zonder grote buik? Ik heb niet de illusie dat buik direct weg is maar je snapt wat ik bedoel

3 jaar geleden

Reactie op Sue93x

Hema! Zelf donkerblauwe besteld tot aan de knieeen en met knoopjes

3 jaar geleden

Reactie op Rozemilkshake

Ik ook! Zit heel lekker

3 jaar geleden

Ik heb er 2 van het bevallingsjurkje. Met lange en korte mouwen, slaap er nu ookal in heerlijk van bamboo stof

3 jaar geleden

Reactie op Spruit87

Ziet er goed uit, maar zou dit ook nog mooi zitten zonder grote buik? Ik he ...
Ik zag op hun insta mooie foto's ook van vrouwen met baby in de hand

3 jaar geleden

https://www.bonprix.nl/product/voedingsnachthemd-van-biologisch-katoen-lichtgrijs-gemeleerd-wolwit-gestreept-972091/?shop=753 Ik heb deze gekocht. Tot op de knie en de stof is ook na het wassen nog lekker zacht. Niet duur en zal misschien geen jaren mee gaan, maar voor de voedingsperiode prima.

3 jaar geleden

Reactie op Rozemilkshake

Ik ook! Ben er ook blij mee. Zit mooi en met de knoopjes open is hij ook laag genoeg voor borstvoeding 🙂

3 jaar geleden

Bevallingsjurkje en dan met name die met ribstof (roze of blauw/groen). Mega zacht stofje!

3 jaar geleden

Bij Hunkemöller nachthemd gekocht zonder knoopjes. Zie foto. En bij de Hema één met knoopjes. Zie link: https://www.hema.nl/dames/nachtmode/nachthemd/damesnachthemd-zwart-1000022613.html

3 jaar geleden

Niet echt de charmantste foto.🤣😅 maar ik heb deze gekocht bij de Zeeman, kost dus geen drol!🤣 6 euro haha. Maar het zit werkelijk zo lekker!! Heerlijk stofje. Heb er de volgende dag nog 1 gekocht. M'n vriendin was ook zwanger maar is 2 dagen geleden bevallen. Zij had 'm ook meteen gekocht en ze vind m top met t geven van borstvoeding.

3 jaar geleden

Reactie op Jaydaindy

Niet echt de charmantste foto.🤣😅 maar ik heb deze gekocht bij de Zeeman, ...
Thanks voor je reactie, maar ik heb deze dus ook gekocht. Vind de stof te stug en te kort (ben niet zo groot)

3 jaar geleden

Ik ook! Heerlijk stofje!

3 jaar geleden

Reactie op Spruit87

Thanks voor je reactie, maar ik heb deze dus ook gekocht. Vind de stof te s ...
Ohhh echt, ik vond 't juist zo'n lekker zacht stofje. Heb me ook rot gezocht naar iets dat ik fijn vond. Succes met de zoektocht!