15 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze. Op buikje duwen en geeft licht zacht warm licht, gebruik hem hier ook tijdens de BV snachts.. na 10 minuten valt hij ook zelf uit

4 jaar geleden

En superzacht!

4 jaar geleden

Heb deze gekregen en heel blij mee! Fijn zacht licht☺️

4 jaar geleden

Reactie op JulieCla

En superzacht!
Ah deze hebben wij ook!

4 jaar geleden

Wij hebben een Finn The Duck gekocht. Die is super zacht en kan je in squeezen om hem aan/uit te zetten. Hij laadt op via USB-C en er is een timer op, je kan hem dus na 15 of 30min automatisch laten uitschakelen. Ook heeft hij twee standen voor de lichtsterkte. Ik heb er wel een tweetal weken op moeten wachten, maar ik vond hem echt de moeite waard. https://finntheduck.com/

4 jaar geleden

Ik heb een zoutlampje gekocht.

4 jaar geleden

Ik heb een wandlamp laten maken zo verliefd!! bij Xio muurschildering! Kan hem met een afstandbediening op allemaal kleurtjes zetten!

4 jaar geleden

Zoutlamp met dimlicht! Zodat we snachts geen fel licht hebben als de baby wakker wordt. Voor diegene ook met een zoutlamp: hebben jullie het strakke plastic om het zout verwijderd? Ik probeer contact te krijgen met de leverancier, maar die antwoord al 7 dagen niet via diverse media 😔

4 jaar geleden

Hier ook een zoutlampje, super mooi warm licht. Ik heb het plastic wel verwijderd, maar wel een onderzettertje er onder gedaan, voor als de lamp zou gaan ‘zweten’

4 jaar geleden

Heb zojuist zo’n lampje gemaakt, alleen dan van de babynaam. Niet echt een nachtlampje, maar wel leuk voor aan de wand ☺️

4 jaar geleden

Reactie op LauraD0201

Zoutlamp met dimlicht! Zodat we snachts geen fel licht hebben als de baby w ...
Heb je een link van deze? :)

4 jaar geleden

Reactie op LauraD0201

Zoutlamp met dimlicht! Zodat we snachts geen fel licht hebben als de baby w ...
Hier ook plastic weggehaald, dacht ook dat dat gewoon moest🙈

4 jaar geleden

Ik heb een zoutlampje als nachtlampje voor de babykamer. Heel fijn zacht licht!

4 jaar geleden

Reactie op Kims2022

Heb je een link van deze? :)