7 Reacties
één jaar geleden
Haha ja leuke fase 🤪
Ik probeer thuis de hoeveelheid regels wat te beperken. Zo kan ik consequent blijven zonder helemaal gek te worden, want ze wil alles wat niet mag.
En ja die woeste neej neej neejj!!!!! als je dr onderbreekt of als iets echt niet kan zoals ze het wil... Even tot 10 tellen maar. Ze kan het niet anders denk ik maar.
één jaar geleden
O hier voor het eerst vandaag!
Ineens uit het niets een boze driftbui.
Normaal is hij de rust zelve.
Vanmiddag begon dat ook wat en met een ik ga je pakken spelletje haalde we hem uit die bubbel en was het goed. Nu is manlief even aan de wandel, slaapt hij extra goed. Ik denk hem even boos laten prima is, daarna kijken hoe je dat kan veranderen. Zeker niet mee boos worden en veel geduld.
Fijn voor herkenning hier!
één jaar geleden
Mijn dochter is bijna anderhalf en lijkt in een soort pre-peuter-puberteit te zitten.
Drammen en/of als ze haar zin niet krijgt, uitdagende oogjes, zelf met haar vingertje een 'nee-gebaar maken (maar het toch doen)
Dus... Heel herkenbaar
één jaar geleden
Haha ja, heel herkenbaar. Hij zegt wel heel schattig “nee”, dus dat maakt het weer een beetje goed 🤣.
Gisteren kwam hij thuis van een dag opvang. Vroeg ik: mag mama een kusje? Keek hij naar me en zei glashard: nee. Toen ik er toch een ging geven werd het krijsen. Ik dacht: oh, je wilde me gewoon echt geen kus geven.
🥲