4 Reacties
4 jaar geleden
Laat maar weten of het werkt. Want mijn dochtertje van 10 weken is nu voor de 2de keer verkouden. En ik lig nu al zeker 4 nachten wakker. Omdat ze veel last van slijm heeft. Ze slaapt alleen maar als ze rechtop ligt tegen mij aan een dat zijn hazeslaapjes. Heb nu van noekie de elektrische neuszuiger besteld en die komt morgen binnen. Gebruik al baby neusspray met zoutoplossing en al het andere werkt niet omdat ze dat echt niet fijn vind.
4 jaar geleden
Reactie op Debby1122
Laat maar weten of het werkt. Want mijn dochtertje van 10 weken is nu voor ...
Het beste volgens de kinderarts is de monodose zoutoplossing. Beter dan de neusspray door de iets andere werking. Ben vandaag met onze zoon op consult geweest omdat hij verkouden is met piepende ademhaling.
4 jaar geleden
Reactie op JC87
Het beste volgens de kinderarts is de monodose zoutoplossing. Beter dan de ...
Dankjewel, en wat vervelend voor je. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je kindje.
Ik had gisteren een controle bij de huisarts voor hetzelfde. Maar werd tegen mij gezegd dat ik alles al deed wat ik kon doen.
In ieder geval heel veel beterschap.
4 jaar geleden
Hi Debby ja heb eerlijk gezegd het idee dat het goed werkt 👍🏻 het is net even iets extra’s ten opzichte van de gewone zout oplossing. Ook heeft hij meer ‘last’ na de spray, echt flink niezen enz en daar ben ik dan wel blij mee, dit klinkt even vervelend maar daarna werkt het wel echt bij hem. Het is wel n duur goedje. Normale neusspray kost iets van 3 euro? dit kostte 17.50 😩