10 Reacties
vor einem Jahr
Hier wil hij er helemaal niet meer in… soms als het echt niet anders kan, dan wordt hij er met grof geweld ingezet 😅. Dus daar helaas geen tips voor.
Wij hebben onze zoon geleerd dat hij altijd onze hand vast moet houden als hij gaat lopen buiten. Als ik hem z’n gang laat gaan, dan rent hij ook alle kanten op. Vaak nemen we de wagen mee, maar loopt hij zelf. Ik heb dan de wagen in de ene hand en zijn hand in mijn andere hand. Op den duur is hij zo moe van al dat lopen dat hij toch wel in de wagen wil zitten.
vor einem Jahr
Hier ook een zoon die de kinderwagen alleen leuk vindt als we buiten lopen en er iets te zien is. Op dagen dat hij minder fit/ziek is, is dat wel mijn redding.
Ik neem hem, bij voorkeur, niet mee naar de stad en als ik dat wel doe dan accepteer ik ook dat het een uur kan duren voordat ik er ben, lekker alles onderweg ontdekken.
vor einem Jahr
Heel herkenbaar, ik zet haar overal in het winkelwagentje en anders laat ik haar rondlopen. De uitspraak kijken met je ogen en leg maar terug herhaal ik zo n 50x
Verder rond snack of etenstijd zet ik haar wel in de wagen met een rijstwafel of lekker snackje.
De mijne is 20 maanden oud
vor einem Jahr
Reactie op Bloemtuin
Ik heb de wagen opgeruimd toen ze 1 werd en begon met lopen... Ben ik de en ...
Denk het wel.. ik heb zelfs een nieuwe buggy gisteren gekocht. Hoe doe je dat op de dagen dat je in de stad gaat winkelen bijvoorbeeld? Een kind van 4 jaar houdt dat nauwlijks vol.. 3 uur lang lopen 😅.