57 Reacties

één jaar geleden

Reactie op GB

Ooooh :( zou het kunnen dat je over een paar dagen positief test of ben je ...
Negatieve test en... einde ochtend ook ongesteld. Wel meteen contact met ziekenhuis en nieuwe medicatie. Nieuwe maand, nieuwe kans. Over 1,5 week weer de checkecho en het riedeltje opnieuw. Hopelijk past het precies voor onze vakantie eind deze maand. Wanneer heb jij je echo?

één jaar geleden

25 april. Zo spannend. Ik tel de dagen weer een beetje af. Dit blijft toch de meest kwetsbare periode

één jaar geleden

Reactie op Sieso

Negatieve test en... einde ochtend ook ongesteld. Wel meteen contact met ...
Jammer... succes weer! 😘

één jaar geleden

Wij zijn ook februari 2022 ouders geworden van ons ICSI zoontje. We gaan in mei de kliniek opnieuw benaderen omdat we ook graag een tweede kindje willen. Hopelijk is het jullie snel gegund!

één jaar geleden

Reactie op GB

Jammer... succes weer! 😘
Dank je wel, fingers crossed!

één jaar geleden

Reactie op Chocoladewafel

Wij zijn ook februari 2022 ouders geworden van ons ICSI zoontje. We gaan in ...
Voor jullie uiteraard ook veel succes!

één jaar geleden

Reactie op Sieso

Hier helaas pech...
Ah balen zeg!

één jaar geleden

Hoe gaat het met jullie? Goede echo gehad, al weer nieuwe terugplaatsingen? Hier weer in de wachtperiode, volgend weekend testen. Heb er geen goed gevoel bij, mja. We willen het zo graag en aan de andere kant denk ik soms ook, ben echt klaar met al die medicatie...

één jaar geleden

Reactie op Sieso

Hoe gaat het met jullie? Goede echo gehad, al weer nieuwe terugplaatsingen? ...
Wij staan hier even op pauze, 2x tp gehad 2e keer een vervelende miskraam gehad. Eerste keer bleef gewoon niet echt plakken. Maar hier ook zoveel moeite gehad met de medicatie terwijl ik dat toen bij mn zoontje helemaal niet had. Ik hoop voor jullie op een goed uitkomst❤️

één jaar geleden

Reactie op Sieso

Hier ook in de wachtperiode. (Volgend weekend) 1e TP na de geboorte van onze dochter.

één jaar geleden

Reactie op Sieso

Spannend weer! Laat maar weten als je weer getest hebt!

één jaar geleden

Ik had 4 weken geleden in het UMC een echo, het hartje klopte en toen was ik 6 weken. Erg pril. Vandaag een echo gehad. Ik dacht dat ik 10+3 was maar ben op 11+2 gezet. We zagen een trappelend baby'tje. Heel dankbaar! Hoe gaat het met de rest en de behandelrondes?

één jaar geleden

Reactie op GB

Ik had 4 weken geleden in het UMC een echo, het hartje klopte en toen was i ...
Wat fijn!! Zo bijzonder dat het weer gelukt is, veel geluk alvast! Hier weer pech, derde ronde alweer. Baalde er meer van dan ik vooraf had gedacht. We waren op vakantie geweest, kwamen de dag voor moederdag terug. Op moederdag getest, zou zo speciaal geweest zijn.. mja. As vrijdag weer nieuwe echo etc, we gaan er weer voor.

één jaar geleden

Ja dan hoop je stiekem toch extra dat t mag lukken op moederdag, dat het zo moet zijn ofzo. Jammer zeg! En ik snap dat het toch weer heel zwaar valt! Hou je taai 😘

één jaar geleden

Hier een zoontje gekregen in feb 22 via icsi. Als alles goed gaat dinsdag een tp van een van onze eskimo's🤞🤞. Toch wel weer spannend maar ben er wel minder druk mee bezig en qua hormonen alleen ovitrille gespoten ben er vooral moe door

één jaar geleden

20-5 eerste terugplaatsing van een cryo na geboorte van mijn zoontje (22-2-22). Vandaag getest helaas negatief, zal binnenkort wel ongesteld worden…

één jaar geleden

Jullie geven mij allemaal wel hoop. Na onze zomervakantie gaan wij voor kindje nummer 2 via ICSI. Ik vind het zo spannend…

één jaar geleden

Reactie op Sieso

Wat fijn!! Zo bijzonder dat het weer gelukt is, veel geluk alvast! Hier we ...
Wanneer mag je nu weer testen?

één jaar geleden

Reactie op Yasmin3011

20-5 eerste terugplaatsing van een cryo na geboorte van mijn zoontje (22-2- ...
Dat is weer mooi balen... zo fijn als het dan weer mag lukken!

één jaar geleden

Reactie op GB

Wanneer mag je nu weer testen?
Ik heb afgelopen vrijdag weer een TP gehad, de 4e inmiddels van cryo. Dus volgende week vrijdag weer. Ben er inmiddels wat meer 'gelaten' onder merk ik. Zo van 'het lukt denk ik toch niet met cryo's, maar we maken ze gewoon op'. Als de eerste niet lukken, waarom deze wel. Mgoed, dat is niet de beste spirit uiteraard, wellicht ook zelfbescherming...