57 Reacties
één jaar geleden
Waaaah, ik heb een positieve test!! We zijn op vakantie, een bijzondere plek voor zo'n test. Weer super spannend.. ik had gehoopt dat het iets minder 'beladen' zou zijn maar het is nog net zo spannend/onzeker/doemdenken. Maar dat is voor iedereen zo denk ik. Ooh wat hoop ik dat alles weer goed mag gaan..
één jaar geleden
Reactie op Sieso
Zeker. Heb jij veel last gehad in de eerste weken? Hoe gaat het nu?
Ja gaat goed. Heb wel weer zwangerschapsdiabetes, komt door de PCOS. Had dat bij mijn dochter ook, maar nu veel erger. Zit aan een strak dieet en hoop het tot het einde zonder insuline te redden. Maar ik voel me goed en met de baby ook alles goed! Tijd gaat snel. A.s. zondag alweer 23 weken.
Hoe gaat het met jou?
één jaar geleden
We zijn begonnen aan het traject voor nummer 2 🥰 We laten deze maand een cryo terugplaatsen, die we nog hadden van de punctie waar ook mijn zoontje uit voort is gekomen.
Heel spannend weer!
één jaar geleden
Ik ben gister gestart met de 1ste keer IVF. In 2022 mijn dochter gekregen doormiddel van IUI met donorzaad. Gekozen om alleenstaand moeder te worden. Nu nog 2 rietjes over van dezelfde donor en daarom gekozen voor IVF. Het prikken valt me erg mee gelukkig. Volgende week vrijdag opnieuw echo. Hopelijk dan iets meer follikel en groter geworden. Had bij de uitgangsecho 5 follikels.
één jaar geleden
Vandaag de terugplaatsing gehad van een 6-daagse cryo 🥰 Het is weer spannend, maar ik ben een stuk relaxter dan bij de pogingen voor mijn zoontje.
één jaar geleden
Helaas is het niet ingenesteld en ben ik ongesteld geworden.
Deze pijn heb ik niet gemist. Ik ben vooral boos op mezelf dat ik weer valse hoop heb gehad. Ik moet toch beter weten…
één jaar geleden
Reactie op MarloesvA88
Helaas is het niet ingenesteld en ben ik ongesteld geworden.
Deze pijn heb ...
Wat naar zeg dat dit moet gebeuren.
De herkenning is groot, inmiddels 3 tp gehad maar we moeten overnieuw beginnen met punctie etcetera.
Na ons zoontje waren we ook een stuk relaxter, we waren voor even vergeten hoe bruut het iedere keer weer is als het niet lukt.
Sterkte en veel geluk bij een eventuele volgende poging🍀