117 Reacties

4 jaar geleden

Hoi, wat erg voor je vorige zwangerschap!! Ik hetzelfde meegemaakt in februari. Nipt uitslag na 7dagen gekregen. Op 17weken geen kloppend hartje meer :( veel sterkte en hopelijk gaat het deze keer allemaal wel goed

4 jaar geleden

Wat er brutale vraag maar was er een reden waarom het hartje niet meer klopte

4 jaar geleden

Wat er brutale vraag maar was er een reden waarom het hartje niet meer klop ...
Nee helaas niet…. Zoals ze zeiden in het ziekenhuis vette pech😕

4 jaar geleden

Reactie op RoxannevU

Nee helaas niet…. Zoals ze zeiden in het ziekenhuis vette pech😕
Pfff🥺 heel veel sterkte

4 jaar geleden

Reactie op Yasmine2510

Hoi, wat erg voor je vorige zwangerschap!! Ik hetzelfde meegemaakt in febr ...
Jaaa dat hoop ik ook voor jullie! Maakt het nu allemaal extra spannend en vind het hierdoor zelf moeilijker om te genieten omdat je ook weet dat het zomaar klaar kan zijn

4 jaar geleden

Wat een vervelende ervaring ! Wij gaan wel de Nipt doen, maar verder geen idee hoe snel je dan uitslag hebt. Hoeveel buisjes bloed worden hier eigenlijk voor afgenomen ?

4 jaar geleden

Reactie op Samsha

Wat een vervelende ervaring ! Wij gaan wel de Nipt doen, maar verder geen i ...
Ik had twee buisjes voor de nipt met nevelbevindingen en 4 buisjes voor het regulier bloedonderzoek van de verloskundige. Als je het aangeeft met bloedprikken kan het in een keer dat is wel fijn!

4 jaar geleden

Op mijn labo aanvraag van AML in Antwerpen staat dat ze 1 goedgevulde cell-free DNA tube nodig hebben voor de uitgebreide NIPT (alle chromosomen). Donderdag 22/7 mag ik bloed laten trekken. Ik ben eigenlijk woensdag 21/7 al 12 weken maar door onze nationale feestdag moet ik een dagje langer wachten. Volgens de laborante zouden we de uitslag na 5 werkdagen kennen. Mijn gynaecoloog denkt dat we het maandag 26/7 zullen weten en mijn vriendinnen beweren dan weer dat ze 8 à 10 dagen moesten wachten. Het zal dus (on)geduldig afwachten worden! 🍀

4 jaar geleden

Hallo, ik heb vanochtend ook de NIPT test gedaan er staan binnen 10 werkdagen afhankelijk van de drukte. Ik las ook ergens dat het binnen 5 werkdagen zou kunnen.

4 jaar geleden

Vandaag nipt uitslag gehad. 6 dagen verder vanaf prikken. 😊 Gelukkig alles goed!

4 jaar geleden

Vorige week donderdag gedaan en afgelopen vrijdag de uitslag. Dus zes werkdagen bij ons

4 jaar geleden

Hoihoi, Sorry misschien een stomme vraag maar wat is de reden dat vrouwen een NIPT doen? Zouden jullie iets met de uitslag doen als deze minder positief is dan gehoopt? Ben gewoon benieuwd waarom mensen de testt doen❣️

4 jaar geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een slechte NIPT uitslag gehad. Trimosie21 kwam eruit. De baby was ook overleden met 15 weken in mijn buik. Hartje was gestopt. Natuur heeft het zo besloten. We hebben daarna bloedtesten gehad om te kijken of het genetisch bepaald is en we nog een keer kans hierop kunnen krijgen. Dat was niet zo. Het was gewoon vette pech. Dinsdag heb ik weer een NIPT test staan. Vindt het zo spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Lellebelle

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een slechte NIPT uitslag gehad. Trimosi ...
Oooo dat is ook vervelend😟 zeker het wachten op de uitslag zal voor jou een lange zit worden! Heel veel sterkte en ik duim voor je!

4 jaar geleden

Reactie op Lellebelle

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een slechte NIPT uitslag gehad. Trimosi ...
Heey! Ik zou als ik jou was dit artikel even lezen😊 https://www.24baby.nl/zwanger/echo/nipt-test/ Nipt test is ervoor om te onderzoeken of je kindje niet mogelijk een symdroom vorm heeft. Ik zou denk ik hoe moeilijk het ook is dan hebben afgebroken omdat het toch een hele andere manier van leven wordt. Harde keuze en die zal iedereen toch echt voor zich moeten maken.

4 jaar geleden

Reactie op RoxannevU

Oooo dat is ook vervelend😟 zeker het wachten op de uitslag zal voor jou ee ...
Dankjewel! Ik hoop ook op alleen maar positieve uitslagen hier! We houden elkaar op de hoogte

4 jaar geleden

Ik heb vandaag me NIPT uitslag gekregen en vorige week maandag geprikt. Gelukkig een positieve uitslag ook op nevenbevindingen.

4 jaar geleden

Afgelopen donderdag geprikt en vandaag al de uitslag, echt heel erg snel!

4 jaar geleden

Waar is jou bloed nagekeken ? toevallig EMC Rotterdam? Dan hoop ik ook op zon snelle uitslag 🤣

4 jaar geleden

Ik woensdag en vandaag ook al de uitslag. Gelukkig een goede uitslag. Mijn bloed is naar Maastricht gegaan.