30 Reacties

4 jaar geleden

Hier is onze dochter ook 3 weken … zij heeft Corona en de rest van ons gezin niet wat echt raar is , en niet via zelf test maar een echte pcr test en nu omdat zij posetief is zijn al haar belangrijke afspraken verzet naar 7 maart , en ze heeft ook totaal geen symptomen of zo

4 jaar geleden

Ah wat vervelend dat je er zo ziek van bent! En dat je zoon ook gewoon even naar oma moet. Mijn vriend had Corona vorige week, maar behalve verkouden en keelpijn niet veel last gelukkig.Onze zoon is nu ook 3 weken… ik heb Corona gehad week voor bevalling en ben gevaccineerd, ga er dus vanuit dat de kleine wat antistoffen heeft meegekregen, dus mijn vriend zorgt ook gewoon voor hem. Hij is nu wel verkouden, maar dat heeft ie van mijn dochter denk ik 😅 Voor baby’s speciale neusspray, die zo maar even halen

4 jaar geleden

Hoi, ik kreeg 2 dagen na mijn bevalling corona en mijn zoontje kreeg het 5 dagen na de geboorte... hij is 4 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat hij verhoging had en een verstopte neus waardoor hij het benauwd had. :-( heel naar maar gelukkig knapt hij op.

4 jaar geleden

Wij hadden vorige week de uitslag positief. Allebei toch best wel beroerd geweest. Hier de oudste grotendeels naar oma geweest maar de kleine is lekker bij mij gebleven. Hier afgesproken ik focus mij op hem met het beetje energie die ik heb zodat hij antistoffen binnenkreeg via de bv. Wel heel goed gelet op verhoging/koorts maar hij heeft nergens last van gelukkig. Wat een rot beslissing die jij hebt moet maken zeg.😟

4 jaar geleden

Hier gisteren ook allemaal positief getest. Wel gevaccineerd. Maar jemig wat zijn wij ziek. Vind het super spannend met zo’n klein baby’tje in huis

4 jaar geleden

Reactie op ilse2911

Hier gisteren ook allemaal positief getest. Wel gevaccineerd. Maar jemig wa ...
Hoe pakken jullie het nu aan dan?

4 jaar geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Wij hadden vorige week de uitslag positief. Allebei toch best wel beroerd g ...
Ja vind ik ook. Ik moest wel omdat ik zelf echt niets meer kon en papa ook niet. We zijn goed ziek.

4 jaar geleden

Hier tijdens mijn kraamweek positief getest.. mijn tweeling was toen nog geen week oud en ik heb me echt zorgen gemaakt om ze en om onze dochter van 1.5.. gelukkig zijn ze er allemaal goed vanaf gekomen. Op een verkoudheid na bij ons baby meisje hebben ze er denk ik niks van meegekregen gelukkig! Ik ben gevaccineerd en geef borstvoeding dus ze geven aan dat ze antistoffen hebben meegekregen.. De eerste dag liep ik rond met een mondkapje maar volgend de verloskundige had dat geen zin dus ik heb ze gewoon normaal verzorgd en gevoed..

4 jaar geleden

Hier Corona gehad toen onze dochter 6 dagen was. Mijn man werd eerst positief getest en daarna ik. Maakte ons zorgen maar zowel arts en vk gaven aan gewoon onze kleine gewoon normaal te kunnen verzorgen. Onze andere 3 kinderen zijn gelukkig niet ziek geworden en verder rustig aan gedaan. Beterschap! Lijkt me vreselijk je kleine niet bij je te hebben, hoop dat je je snel iets beter voelt!

4 jaar geleden

Hier mijn man positief. We leven wel bij elkaar en tot nu toe heb ik het nog niet. Hij heeft nagenoeg geen klachten gelukkig. Ik heb keelpijn maar blijf negatief. We slapen wel apart maar er is een kleine kans dat de baby er echt ziek van wordt.. ik ben eigenlijk veel angstiger voor het rs virus bij babys dan corona.

4 jaar geleden

Wij positief getest toen ik ingeleid werd. Aangezien ik borstvoeding gaf, was baby apart houden geen optie. Wij zijn 2 weken in quarantaine geweest. Dochtertje is nooit ziek geworden (geen idee of ze besmet is geraakt maar die kans is groot)

4 jaar geleden

Mijn man testte de avond voor de bevalling positief. Toen de kleine 4 dagen oud was ik ook. Nu 4 dagen verder, kan me er nog knap ellendig van voelen maar gelukkig niet ontzettend ziek. Maar aan het begin, het hoesten met de hechtingen.. vreselijk! 😩 Kleine wel gewoon altijd bij ons gehad

4 jaar geleden

Vijf week met Corona in het ziekenhuis 😭

4 jaar geleden

Reactie op ilse2911

Vijf week met Corona in het ziekenhuis 😭
Oh meid ! Wat vreselijk om je kleintje zo te zien. Hoop dat t snel beter gaat! Heel veel beterschap! 🍀😘

4 jaar geleden

Ik test net positief op zelftest, niet gevaccineerd maar ook eigenlijk geen klachten. Vind het vooral voor die kleine zo spannend (11 dagen oud). Vk zei wel al dat ze heeeel weinig verschijnselen zien bij die kleintjes. Maar toch spannend

4 jaar geleden

Wij hebben het ook gehad. We testte op dag 4 positief. Mijn vriend is er wel ziek van geweest maar ik bijna niet, de kleine had nergens last van. Wij hebben ervoor gekozen om geen mondkapje te dragen bij haar ivm het hechten.

4 jaar geleden

Waarschijnlijk corona opgelopen door de kraamzorg 🥲. Ze zei ik heb wat verkoudheidsklachten toen ze begon, maar ik was zo uitgeput van de bevalling en verlate kraamzorg dat ik er totaal niet aan heb gedacht dat ze wellicht corona zou kunnen hebben. Na de eerste dag was ze blijkbaar positief en nu beginnen ik en mn man klachten te krijgen die wel bij corona zouden passen. Voel me ellendig hierover en vooral schuldig richting mijn baby 😪 van 4 dagen oud.

4 jaar geleden

Mijn man had gisteren een positieve zelftest en is best ziek, ik voel me ook niet fijn. Straks allebei een test bij de GGD. Ik heb vannacht de zorg voor onze kleine maar op me genomen, dus ik ben nu helemaal gesloopt!

4 jaar geleden

Reactie op MarloesvA88

Mijn man had gisteren een positieve zelftest en is best ziek, ik voel me oo ...
Same here. M’n vriend is positief en slaapt in een andere kamer waardoor ik de kleine alleen doe. En alsof hij r aanvoelt , hij heeft heel onrustig geslapen dus ben ook echt gesloopt

4 jaar geleden

Reactie op prinsb84

Waarschijnlijk corona opgelopen door de kraamzorg 🥲. Ze zei ik heb wat ver ...
Je hebt toch zeker een klacht ingedient? Volgens mij is de regel nog steeds testen bij klachten en ze is kraamverzorgende😱🤬 die vrouw had beter moeten weten