9 Reacties

3 maanden geleden

Mijn oudste heeft tot 5 jaar 's avonds van een fles gedronken. Ze genoot daarvan. De jongste heeft geen fles gehad enkel de borst en durft soms een fles te nemen om gwn uit te drinken. Ma zolang ze ook uit een beker of glas kunnen drinken kan dat geen kwaad

3 maanden geleden

Hier hetzelfde, maar zijn al geruime tijd overgegaan naar een 360 graden beker. Geen fles, maar toch makkelijk drinken zonder geknoei.

3 maanden geleden

Reactie op Carolineketje

Mijn oudste heeft tot 5 jaar 's avonds van een fles gedronken. Ze genoot da ...
Bedankt voor je reactie! Ze kan heel netjes uit een beker drinken idd maar haar melk echt alleen uit de fles. Dan laat ik ze nog lekker drinken

3 maanden geleden

Reactie op 260887

Hier hetzelfde, maar zijn al geruime tijd overgegaan naar een 360 graden be ...
Misschien ga ik dat ook proberen! Bedankt voor je reactie!

3 maanden geleden

Mijn dochter drinkt ook nog steeds sochtends en savonds melk en is ook al ruim 3,5 jaar. Ze kan rest van de dag prima uit een gewone beker drinken. Lekker laten drinken uit de fles tot ze er zat van zijn. Mooi wat extra vocht denk ik zo馃槉

3 maanden geleden

Ik heb net de fles (wel met gewone melk) weg gedaan. Ze had hem kapot gebeten en voor het slapen krijgt ze nu een gewone beker melk. Op haar nachtkastje staat ook idd een 360 graden beker met water als ze 鈥榮 nachts wat wil drinken. Het was idd echt haar momentje lekker die fles leeg drinken maar eigenlijk ook totaal geen strijdt toen het gewoon een beker werd馃き

2 maanden geleden

Reactie op Schildpadje5

Mijn dochter drinkt ook nog steeds sochtends en savonds melk en is ook al r ...
Bedankt voor je reactie! We blijven idd voorlopig nog uit te fles drinken tot ze het zat is!

2 maanden geleden

Reactie op freumpie

Ik heb net de fles (wel met gewone melk) weg gedaan. Ze had hem kapot gebet ...
Oh ja snap ik als ze de speen kapot bijt dan is het gauw klaar馃き water heeft ze idd ook bin een 360 graden beker staan maar zelden dat ze er uit drinkt

4 dagen geleden

Hier ook nog uit de fles! Is het enige moment dat hij rustig is. Alleen niet meer standaard 2x per dag. Meer op vrije dag en eerst ontbijten.