Hoi allemaal
Even opzoek naar herkenning en zeker naar tips! Ons zoontje slaapt nu nog steeds niet goed. Hij gaat tussen 19.00 en 19.30 naar bed. Tot 21.00, 22.00 gaat het goed (ook niet heel lang daar niet van) maar daarna begint het gedonder. Vaak word hij dan even wakker. Na een knuffel valt hij wel weer in slaap maar vaak word het dan niet later dan 12 uur en eindigt hij uiteindelijk weer bij ons in bed omdat het anders om het uur raak is. Maar slapen met een stampende, huilende en draaiende peuter in bed is ook niet ideaal en het begint ons na 2 jaar toch wel echt te slopen. Ik moet er wel bij zeggen dat hij op het moment herstellende is van een dubbele oorontsteking dus nu is het even doorbijten maar als dit achter de rug is wil ik er toch echt naartoe gaan werken om hem door te gaan laten slapen en in zijn eigen bed.
Wie had een moeilijke slaper en heeft de gouden tip die ons en onze kleine man een betere nachtrust gaat bezorgen? Ook is hij vaak al vroeg wakker. Hij is meestal wakker tussen 6 en 7 en is dan niet meer in slaap te krijgen. Tegen half 1 gaat hij een middagslaapje doen maar deze duurt vaak ook niet langer dan een uurtje. Alleen als ik met hem in het weekend in het grote bed een dutje mee doen wil hij wel eens 2 uurtjes slapen.