7 Reacties
3 jaar geleden
Ik zou zeggen meisje. Ik zie liggend streepje. Ik kon het met onze dochter toen goed zien op de echo van bijna 12 weken. De verloskundige wilde er toen niks over zeggen. Korte tijd later had ik een pretecho en toen dacht de echoscopiste ook aan een meisje. Dat bleek een paar weken later echt zo te zijn bij de geslachtsecho 🤗. Ik weet nog dat de echoscopiste het in haar agenda had geschreven als geheugensteuntje 😜

3 jaar geleden
Reactie op StepGut
Ik zou zeggen meisje. Ik zie liggend streepje. Ik kon het met onze dochter ...

Lijkt me wel spannend als je het dan nog niet zeker weet, maar fijn dat het wel klopte. Ik kende deze theorie nog niet dus inmiddels meer opgezocht en ben benieuwd wat er straks uitkomt!
Vraag me nu af of de echoscopiste expres deze foto heeft afgedrukt om het te laten weten of dat ze die vraag gewoon vaak krijgt. Nog even afwachten!
3 jaar geleden
Reactie op Febbaby1
Lijkt me wel spannend als je het dan nog niet zeker weet, maar fijn dat het ...
Was het een echoscopiste van de verloskundige? Zij doen volgens mij geen uitspraken over de NUB. Bij een pretecho is dat weer anders. Dan denken ze wel met je mee. Al schatten ze wel in hoe erg je gefocust bent op een bepaald geslacht. Stel dat je hysterisch gericht bent op een meisje en dat je anders zwaar teleurgesteld zou zijn, dan gaan ze niet aangeven dat het ‘misschien’ een meisje is.
Ik vond het wel grappig dat de NUB toen bij ons zo duidelijk was. Maar als ik soms echo’s zie van andere kindjes dan kan ik het niet goed zien.
3 jaar geleden
Reactie op StepGut
Was het een echoscopiste van de verloskundige? Zij doen volgens mij geen ui ...
Van het ziekenhuis. We hebben nu maar een pretecho ingepland voor geslachtsbepaling
Bij de eerste wou ik het niet weten dus was ik er niet mee bezig, maar bij de tweede veeeel nieuwsgieriger.
3 jaar geleden
Reactie op Uro8
Ik denk bijna 100% een meisje zo zag de echo van mijn dochter er ook uit. B ...
Jongetje hier en dat stompje was inderdaad duidelijk bij zijn nub te zien. Ook was er al iets wat op beginnende balletjes leek. Dus ik denk inderdaad ook een meisje 🙃