39 Reacties

4 jaar geleden

Hier meest nutteloos was alles van zwitsal. Maar heb het allemaal aan vrienden kunnen geven. waar we echt blij mee zijn is de autostoel. Echt een fijn ding.

4 jaar geleden

Ik heb eigenlijk niks nutteloos gekregen.. wel geweldige cadeaus zoals deze hellemaal zelf geschilderde speelgoedkist.. voor de rest een elektrische schommelstoeltje box mobile een babygym cadeaubonnen

4 jaar geleden

100 knuffeldoekjes 🙈

4 jaar geleden

Hier het meest nutteloze was een winterjas in maat 80🙈 Ik vind vooral speelgoed, bijtringen en lepeltjes etc handig voor op de langere termijn!

4 jaar geleden

Reactie op natas.st

100 knuffeldoekjes 🙈
Whahaha ik ook!! Waren zeker in de aanbieding

4 jaar geleden

Wij hebben zoveel leuke cadeaus gehad! Mijn moeder en schoonmoeder hadden beide een mand gemaakt met nummers op de cadeautjes. Elke dag mochten we 1 cadeau uitpakken. Cadeau 1 van m’n moeder: biefstuk! Echt een top cadeau! Verder al wat speelgoed gehad voor later, een tafeltje met 2 stoeltjes, traptrekkers, een lekkere stoel voor de kleine voor bij de tv met zijn naam erop. Soms ook wel kleertjes, maar die mensen hadden wel echt goed nagedacht. Korte broekjes die hij waarschijnlijk van de zomer ook echt gaat passen. Ik zou niet iets kunnen bedenken wat nutteloos was😊

4 jaar geleden

Nutteloze kraamcadeau was een serviceset (erg ouderwets) voor kinderen 😅 En het meest waardevolle cadeau was een handgeschreven brief voor mijn dochter van mijn beste vriendin

4 jaar geleden

Kleertjes die echt totaaaaaal niet onze smaak zijn.. en dat terwijl ik bij een kleding winkel werk en ze dus een beetje een inschatting zouden kunnen doen van wat ik leuk vind? 🤪

4 jaar geleden

Meest waardevolle vind ik een knuffeltje/doekje (van Happy horse) met haar naam er op. Love deze knuffel, zo schattig. Oh een een tasje met haar naam voor het kdv. En een romper met haar naam. Meest nutteloze veel knuffels. Alleen haar aapje met naam is voldoende knuffel. Hahaha.

4 jaar geleden

Reactie op MamavanTenK

Wij hebben zoveel leuke cadeaus gehad! Mijn moeder en schoonmoeder hadden b ...
Haha! Ja het broodje carpaccio van mn schoonouders was ook echt top inderdaad!

4 jaar geleden

Reactie op Mas-1

Meest waardevolle vind ik een knuffeltje/doekje (van Happy horse) met haar ...
Ohjaa ook zoveel knuffels!

4 jaar geleden

Een blauwe kaars voor de baby! Hahaha, daar heb ik zo hard later om gelachen. Wie geeft een baby nou een kaars 😂 Kan er nu weer om lachen!

4 jaar geleden

Reactie op muisje15

Nutteloze kraamcadeau was een serviceset (erg ouderwets) voor kinderen 😅 ...
Wij hebben ook serviceset met naam, echt zilver. Ik vind het juist super leuk en wou het ook graag. Wij hebben die van ons ook nog van vroeger. Hoe leuk is het om later aan haar mee te geven. Maar dat is smaken verschillend lees ik nu wel haha.. Verder vond ik meest nutteloos de knuffels. Vooral bij de eerste zoveel knuffels gekregen. Bij de 2e dacht iedereen die heeft alles al wel dus bijna alleen maar cadeau bonnen gekregen van de babyplanet en ben ik erg blij mee.. Wij kopen daar nu 1 groot iets van (autostoel) Ook bij beide kinderen mooi zilveren armbandje met hun naam erop gekregen waar ik super blij mee ben.

4 jaar geleden

Ik kom om in de badcapes. Deels gebruik ik ze, maar omdat mijn man ook tot schaamte heeft gehamsterd in het ziekenhuis hebben we een heel stapeltje. Verder niet echt nutteloze cadeaus. Weleens kleertjes die niet onze smaak waren. De topper vond ik een XL hydrofieldoek erbij plus van die persoon een XL baddoek van de Hema ook voor babys. En de Bibs speen die we van vrienden kregen was ook dè topper in de huilperiode. We hebben nu ook een zak vol knuffels maar dat is ook geen ramp.

4 jaar geleden

Reactie op natas.st

100 knuffeldoekjes 🙈
Oja, die hebben wij ook nog 🙈

4 jaar geleden

Beste cadeau: baby Björn wipper van mn ouders (tweedehands, zelf gezocht op Mplaats) Slechtste cadeau: een boek met GRUWELIJK harde muziek eruit van voertuigen, echt vreselijk. Direct weggedaan.

4 jaar geleden

Wij kregen een zelfgemaakt nachtlampje van een glazen bouwsteen met Paw Patrol stickers erop en muisjes er in. Heel lief maar absoluut niet onze smaak. Alle dingen die erop waren geplakt vielen er ook weer van af… Het beste kraamkado (tot nu toe) was de rammelaar van Done By Deer, onze zooj is er gek op!

4 jaar geleden

Kleertjes gekocht door schoonmoeder die totaal niet onze smaak zijn. Bij de oudste 2 al meerdere keren aangegeven dat we het heel lief vinden, maar dat het zonde is om steeds weer te kopen als het 9 vd 10 keer niet onze smaak is. Maar ze blijft stug kopen. Verder ook nog wat knuffels en van iemand badcape en slabber enzo van een voetbalclub. Dat vind ik ook echt vreselijk. Gelukkig vooral leuke dingen gehad hoor. Leuke boekjes, speelgoed, mooie dekens en cadeaubonnen.

4 jaar geleden

Wij hadden gewoon centjes gevraagd, dus ideaal! Al kregen wij ook sommige kleine cadeautjes. Zo kregen wij veeeeeel sokjes en enkel die van Kruidvat blijven aan. Met de rest zijn we dus niet veel. Verder vind ik de kledij cadeau’s ook altijd wel grappig, vaak maat 68 of meer. Dus kunnen we nu nog niet aandoen 😅. Van onze buurvrouw kregen we een leuke tas gepersonaliseerd (kijk foto). Deze gebruiken we als luiertas als we maar even weggaan. We hebben een groot exemplaar voor de lange uitstapjes. Maar deze tas is écht een topcadeau!

4 jaar geleden

Ik kom echt om in de bijtringen en sokken😅 Vestjes met rits en capuchon hebben we ook gekregen maar trek ik eigenlijk nooit aan. Lijkt me niet prettig om op een capuchon te liggen de hele dag🙈