10 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochter is 3 maanden en rolt van rug naar haar buik, ik heb aerosleep matras en hoeslaken

3 jaar geleden

Mijn dochtertje rolt ook al om sinds 7 weken & 5 dagen😌 was super trots

3 jaar geleden

Dir van mij is 11 weken en rolt ook van buik naar rug, ze mogen pas niet meer ingebakerd worden als ze vab rug naar buik rollen en dit is lastiger en duurt vaak wat langer dat ze dat kunnen

3 jaar geleden

Hier ook een blije omroller sinds 2 weken. Hij doet ook pogingen van rug naar buik maar blijft dan nog hangen op z'n arm die in de weg zit

3 jaar geleden

Vaak is het omrollen van buik naar rug omdat ze nog wat wankel op de armpjes hangen dus daardoor gewoon omvallen waar ze het gewicht naar toe hangen. Dit is niet omrollen omdat ze het motorisch al kunnen. Iig dit zei onze fysio tegen ons aangezien die van ons dat ook al een paar weekjes deed. Niet meer mogen inbakeren heeft vooral te maken met van rug naar buik.

3 jaar geleden

Reactie op pregnantlonelymomm

Mijn dochter is 3 maanden en rolt van rug naar haar buik, ik heb aerosleep ...
Dat is snel en knap zeg!

3 jaar geleden

Die van ons ook met zijn 8 weken. Het was toevallig bij het consultatiebureau voor de eerste keer. Daar vonden ze het ook al echt snel

3 jaar geleden

Reactie op Vmss

Vaak is het omrollen van buik naar rug omdat ze nog wat wankel op de armpje ...
Ja dit zei mijn fysio ook. Dat is best rottig als je blij was dat je kindje kon omrollen maar dat hoofd is ook erg zwaar en die valt idd naar 1 kant waardoor de rest ook mee gaat. Als de armpjes heel breed liggen dan wordt dat ook lastiger.

3 jaar geleden

Reactie op Mbaby

Ja dit zei mijn fysio ook. Dat is best rottig als je blij was dat je kindje ...
Verschilt echt per kind. Mijn dochtertje doet het vaker en dat komt echt niet door haat hoofdje. Zelfs met haar beentjes probeert ze om te rollen. Als t haar niet lukt word ze soms gefrustreerd.

3 jaar geleden

Reactie op babymarch2022

Verschilt echt per kind. Mijn dochtertje doet het vaker en dat komt echt ni ...
Er zijn zeker uitzonderingen! :) Maar over het algemeen gaat het perongeluk.