7 Reacties
3 jaar geleden
Misschien mist ze structuur en regelmaat. Zeker op de camping vervaagt dat wel eens. Misschien even strak een ritme aanhouden. Slapen, ontwaken, eten, spelen, slapen. Even heel structureel zijn daarin. En misschien dragen in de draagzak zodat ze vertrouwd bij jullie is. En misschien handig om met de opvang overleggen hoe het daar gaat en dat thuis een beetje doorvoeren zo ver mogelijk. Succes mama! Je doet het goed en wees niet onzeker. Op de camping zijn genoeg ouders die in hetzelfde schuitje hebben gezeten dus trek je daar niets van aan.
3 jaar geleden
Reactie op RomyxR
Misschien mist ze structuur en regelmaat. Zeker op de camping vervaagt dat ...
Precies dit idd.
Ik snap dat op vakantie gaat heel leuk is, maar sommige babys/kinderen zijn er heel gevoelig voor. Wellicht is de opvang voor haar vertrouwd en gaat het daarom zo goed. Ik denk dat je je onzekerheid echt los moet laten. Elke ouder kent de struggle met huilende babys of krijsende kinderen.
3 jaar geleden
Ik denk ook inderdaad dat je dochtertje structuur en regelmaat mist. Misschien is ze gevoelig daarvoor? Ik denk altijd maar zo dat je kind je toch iets probeert te zeggen zodra ze jammert of huilt. Kijk het aan hoe het is als je zelfde ritme aanhoudt als wat jullie thuis hebben. Succes!
3 jaar geleden
Jaaa ik heb vanavond het avond ritueel gedaan wat ik altijd thuis met haar doe, ze viel stuk makkelijker in slaap. Ik ga het proberen los te laten dat de buren er iets van vinden idd... het is ook allemaal voor zo een kleintje best wel veel natuurlijk een andere omgeving. Gelukkig wel haar bedje van thuis meegenomen (co sleeper) en ik zie ook dat ze in sprong 5 zit dus het kan ook een combinatie zijn!
3 jaar geleden
Die van ons was ook erg van streek op vakantie. Ze huilde veel meer dan thuis. Lag echt aan de omgeving en de temperatuur. Gaat goedkomen! En je ziet die mensen na je vakantie waarschijnlijk nooit meer dus probeer je niet te druk te maken馃槈