16 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik snap het helemaal. Hier een ventje die dan het liefst alle luiers door de kamer gooit of de doekjes uit de verpakking trekt. Wij leren wel aan dat hij moet blijven liggen anders zit de poep overal 馃槄 We hebben verschillende duplo blokjes liggen dus elke keer wat anders gaat nu nog prima. Maar een lege verpakking van billendoekjes vind hij ook prima

茅茅n jaar geleden

Mijn kindje heeft dit echt al heel lang. Want ze staat daarbij ook meteen op. En dan kruipt ze weg. En dan is de commode onder de plas. Kennelijk plast ze bij enthousiasme haha. Het enige wat ik kan doen is iets geven waar ze zich mee bezig houdt en dan heel snel luier verschonen. Ik verschoon haar soms ook op de grond omdst ik bang ben dat ze gaat vallen. Tegenhouden lukt helaas niet, bezig houden is het enige wat me helpt.

茅茅n jaar geleden

Oh hier is elke verschoon of aankleed sessie een gevecht. Ze gaat mopperen en moet en zal omdraaien. Op de commode durf ik echt niet meer. Ik zoek altijd dingen die ze interessant vind en geeft die op dat moment, zodat ze het wat langer volhoud. Als er echt nood aan de man is en ze tribbelt enorm tegen en ze geen gepoept leg ik mijn been ook wel eens over haar heen zoals op het plaatje (kon geen betere vinden sorry). Ik gok dat het er een beetje bij hoort haha.

茅茅n jaar geleden

Heeel herkenbaar! Proberen af te leiden werkt hier vaak maar voot een paar seconden en dan draait ie weer. Wel herkbaar helaas gee tips!

茅茅n jaar geleden

Je verschoningsskills sneller maken haha. En afleiden met "gewone" dingen. Verpakking van doekjes, sleutels zoiets dergelijks. Hoort er helaas bij 馃槄

茅茅n jaar geleden

Aankleden gaat tegenwoordig half liggend, zittend, kruipend, staand馃ぃ Die luier is alleen wel echt vervelend, heb nog geen oplossing gevonden op afleiden na.. zouden luierbroekjes hierbij helpen? Het lijkt mij dat je 'm dan iig sneller weer aan hebt, zonder een kind wat in blote kont met halve luier aan weg kruipt..

茅茅n jaar geleden

Pfoe, hier ook ja. En vooral 鈥榮 avonds voor het naar bed gaan als ze moe is. Dan wordt ze een beetje hyperdepieper en kan het echt een gevecht zijn. Verschonen op de relatief smalle commode op haar kamer doen we al lang niet meer. Daar ligt het kussen gewoon op de grond. Beneden hebben we een grote commode met de voetjes naar je toe, dat gaat nog wel. Als het echt niet lukt dan verschoon ik zitten op de grond met mijn benen vooruit, en haar dan tussen mijn voeten ingeklemd 馃檲 ziet er heel debiel uit en ze vindt het niet leuk maar het werkt wel!

茅茅n jaar geleden

Tis net WWE hier, omdraaien zitten staan, alles uit de luiermand trekken Ben gesloopt na het wassen/aankleden 馃槀馃槀

茅茅n jaar geleden

Ik verschoon maar staand... Onze dame wilt alleen maar staan en ik heb het gevecht maar opgegeven. Even oefenen,maar lukt prima hoor馃槄

茅茅n jaar geleden

Luierbroekjes helpen wel, alleen moet je wel bedenken dat alles uit moet om het schone broekje aan te trekken. Hier net een klucht bij het verschonen( ik doe het op bed of op de grond) rollebollen, staan, kruipen alles behalve op de rug liggen al vanaf dat hij kon omrollen. Het lijkt meer op een worstel partij haha en het liefste gaat hij er vandoor in zijn blote kont.

茅茅n jaar geleden

Haha zo herkenbaar. Wij hebben nu aparte "speelgoed" die alleen op de commode word gegeven. Deze speelgoed is een pakje doekjes, een schoentje, tube gezichtscr猫me - kortom, dingen die daar in de buurt liggen. Als ze er in gaat bijten geef ik haar ook haar speen. Eigenlijk zou ik even echte speelgoed moeten kopen voor de commode, iets dat veel geluid maakt.

茅茅n jaar geleden

Hier al sinds ze 7 maand , nu 9,5, ik geef haar een speelgoed en haar speen en leg haar uit dat waaroom ze even moet blijven liggen en vertel daarbij wat ik aan het doen ben..ze lijkt te begrijpen/ voelen aan mij stem dit helpt niet altijd. Ik kleed/verschoon haar ook op verschillende plekken( grond, op bed).

茅茅n jaar geleden

Hier werkte speelgoed ook niet, ik heb een afstandsbediening op de commode liggen. Die werkt 脿ltijd 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lon205

Haha zo herkenbaar. Wij hebben nu aparte "speelgoed" die alleen op de commo ...
Wat jij geeft werkt vaak beter, onze dochter speelt nooit met echt speelgoed en is dol op tubes en pakjes van vochtdoekjes. 馃檲

茅茅n jaar geleden

Hahah ja wij geven haar ook alles wat ze interessant vindt. Tubetjes, de afstandsbediening van het rolluik, haarborsteltje haha dat werkt wel even. Maar meestal denkt ze na een paar seconden nee ik ga ervandoor en tijgert ze weg hahah heel grappig om al jullie herkenbare verhalen te lezen!

茅茅n jaar geleden

Ik verschoon haar vaak op het kleed op de grond in de woonkamer. Dan heb ik speeltjes om me heen om te geven. De afstandsbediening vind ze het interessants dus blijft ze het langs liggen. Super snel de luier om doen en de rest doe ik kruipend achter haar aan 馃槀