4 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij is de hechting van m'n keizersnede ontstoken en weer open gegaan na 4 weken. Gisteren op de spoed in 't ziekenhuis gezeten maar kreeg t antwoord dat t al open is en m'n lichaam zelf het werk moet gaan doen en spoelen met water. Dinsdag terug op controle en als t niet verbeterd is dan snijden ze het verder open馃槬heb het gevoel weer terug bij af te zijn na 4 weken

4 jaar geleden

Oeh, dat is wel heel heftig! Jeejtje, beterschap meis 馃尮馃崁 Ja, kan me wel voorstellen! Heb je hier ook enorm veel ook aan?

4 jaar geleden

Ik heb dit helaas ook en mijn knip is open gaan staan. Mijn VK adviseerde 2 keer per dag 8 minuten in de badedas te gaan zitten en dit heeft geholpen. Nu moet ik van de gynaecoloog afwachten totdat mijn lichaam het zelf weer hersteld.

4 jaar geleden

Mijn knip is ook deels na 4 weken open gegaan met een kleine ontsteking. Ik moest van mijn verloskundige in een soda bad gaan zitten 15 min per dag. Dit heeft geholpen, en na 3 dagen kreeg ik een nieuwe controle van de verloskundige. Toen mocht ik er vaseline opsmeren omdat het meer een schaafwond was geworden die nog een beetje bloedde soms. Inmiddels is het helemaal geheeld en dicht 馃檹馃徎 Sterkte!