Beste moeders en toekomstige moeders,Thuis hebben we momenteel een uitdaging. Onze dochter van 2 jaar is de afgelopen twee weken flink ziek geweest, met symptomen zoals overgeven en diarree. Ongeveer drie tot vier weken geleden begon ze ook aanzienlijk minder te eten, zelfs dingen die ze normaal gesproken erg lekker vindt, weigert ze nu.Nadat ze wat opgeknapt leek te zijn, ontwikkelde ze plotseling veel uitslag op haar lichaam. De uitslag lijkt op de reactie die optreedt na contact met brandnetels: eerst wordt het rood en zwelt het op, vervolgens verdwijnt de roodheid en daarna ook de zwelling. Dit gebeurt voortdurend gedurende de dag.Ik heb niets nieuws geïntroduceerd in haar routine en ik ben nu nauwlettend aan het observeren of dit een reactie is op iets waar ze misschien allergisch voor is. Tot nu toe heb ik echter nog geen oorzaak kunnen vinden.We zijn naar de huisarts geweest, die aangaf dat ze waarschijnlijk een virus heeft en koelzalf heeft voorgeschreven voor de uitslag.Het eten blijft een uitdaging. Ze was altijd een kind dat van alles hield, vooral groenten, maar nu is ze afkerig van zelfs maar het zien ervan.Ik voel me machteloos in deze situatie.