7 Reacties

één jaar geleden

Hmm ja, lijkt me wel. Dit zal ongetwijfeld pijnlijk voelen voor haar. Kan me voorstellen dat ze gedurende de nacht haar hoofd draait en zo met haar pijnlijke oren langs het matras schuurt.

één jaar geleden

Tja dat is natuurlijk pijnlijk. De oren zijn gezwollen en moeten helen. Dus erop liggen zal niet heel comfortabel zijn.

één jaar geleden

Yep, zere oren en ze weet zelf niet waarom dus bewegen doet pijn.

één jaar geleden

Wij hebben ze laten schieten toen ze 12 maanden was en hebben toen niets gemerkt bij haar. Zit ze aan haar oor of zijn de oorlellen rood? Maak je ze goed schoon?

één jaar geleden

Daarom hebben wij het laten doen toen ze 3 weken oud was en ze had nergens last van. En voor ze dan kunnen lopen spelen etc is alles genezen. Want die vrouw vertelde hoe ouder ze zijn hoe meer ze het mee krijgen en dan de pijn ook voelen dus denk miss daarom

één jaar geleden

Reactie op Nizan

Wij hebben ze laten schieten toen ze 12 maanden was en hebben toen niets ge ...
Helemaal niet rood of gezwollen. Daarmee dat ik twijfel. De juwelier zei dat ze absoluut geen pijn ging hebben, dus ik weet het niet meer. Ze heeft 3 doorkomende kiezen, dus kan ook daarvan geweest zijn, maar het was wat opvallend dat de nacht na het schieten veel erger was! Mss een combinatie. Heeft zich sindsdien nog maar 1 keer voorgedaan. Moeilijke leeftijd dit. Ook overgang van 2 naar 1 dutje zal ermee te maken hebben.

één jaar geleden

Reactie op Essie2022

Daarom hebben wij het laten doen toen ze 3 weken oud was en ze had nergens ...
Kindjes van 3 weken hebben er ook pijn van, maar dan merk je het minder. Alle kindjes hebben er pijn aan. Miscn kun je een zetpil geven of een koud washandje tegen dr oren?