8 Reacties

één jaar geleden

Wij waren afgelopen oktober met ons zoontje (toen 8 mnd) naar Dubai en gaan in mei nog een keer. Echt een aanrader, niet te lang vliegen, warm land en het is zeeeeer kindvriendelijk daar.

één jaar geleden

Kaapverdië 👍🏻

één jaar geleden

Gran Canaria! Lopesan Baobab, echt heerlijk ☀️

één jaar geleden

Reactie op GA

Wij waren afgelopen oktober met ons zoontje (toen 8 mnd) naar Dubai en gaan ...
Wij zijn met mijn man twee jaar geleden in dubai geweest in mei. Hitte daar was echt niet te doen.. maar goed toen was ik blijkbaar net zwanger kwam ik later achter, misschien dat het daardoor extra benauwd voelde.. Welke hotel zaten jullie? Was het kindvriendelijk voor de kleine?

één jaar geleden

Ik ben echt fan van luxe resorts in Turkije, vooral met kids. Altijd lekker warm en je hoeft werkelijk nergens aan te denken, omdat alles wat je nodig hebt op het resort is. Maar het moet wel je ding zijn natuurlijk.

één jaar geleden

Reactie op Kristianne vdb

Ik ben echt fan van luxe resorts in Turkije, vooral met kids. Altijd lekker ...
Wij zijn van Turkse afkomst en gaan sowieso elke jaar naar Turkije. Dus even iets anders🙈 Turkije is btw niet zo warm in mei als dat we willen..

één jaar geleden

Reactie op merali

Wij zijn van Turkse afkomst en gaan sowieso elke jaar naar Turkije. Dus eve ...
Haha ik snap dat je dan even wat anders wil. Egypte misschien? Vond ik ook heerlijk, maar te warm in de zomer. Enige nadeel is wel de eeuwig heersende buikgriep daar, waardoor ik het met een kleintje niet zo snel zou doen. Maar ook genoeg mensen die daar geen last van hebben. Qua weer lijkt het me in mei wel echt lekker en ook daar heb je mooie resorts. En de zee is daar 👌🏻👌🏻

één jaar geleden

Reactie op merali

Wij zijn met mijn man twee jaar geleden in dubai geweest in mei. Hitte daar ...
Ooh leuk! Ja ik vond het ook wel erg heet hoor maar binnen is overal de airco en buiten lekker verkoeling zoeken in t zwembad. Wij zaten in Grand Hyatt, zeer kindvriendelijk en heel servicegericht ook. Voorbeeld: Hadden halfpension en konden a la carte eten. Eten mochten we meenemen naar de kamer zodat de kleine man lekker kon slapen. Bedjes bezet bij het zwembad? Geen probleem er werd door de life guard gewoon een plekje gecreëerd. We gaan we naar een hotel aan het strand, ben benieuwd.