4 Reacties

één jaar geleden

Hier gaat ze eigenlijk altijd mee. Onze dochter is een echte kat uit de boom kijker en het duurt vaak best even voor ze ontdooid is (en dan gaat ze los haha). Soms ook lastig, omdat ze dan tot die tijd heel erg aan me hangt maar zou om die reden zeker niets overslaan. Ze moeten ook gewoon nog leren.

één jaar geleden

Toch gaan. Zo leren ze het ook. En als je je er echt niet prettig bij voelt. Probeer dan een andere dag af te spreken wanneer het bij diegene wat rustiger is. En mijn vriendinnen/kennisen respecteren dat. Bij mij familie is het zoizo druk omdat we in totaal 4 kinderen hebben tussen de 19 maanden en 13 maanden.( 1 in Jan 2022, 2 in feb 2022 en 1 I Aug 2022) En zijn we er ook meer op voorbereid. Ik kom uit een grote familie waar veel babies, kleuter en dreumes waren.

één jaar geleden

Wij nemen hem altijd mee eigenlijk, en als het in de avond is zoeken we oppas. Volgende week gaan we uit eten voor de verjaardag van mijn schoonvader en dan nemen we hem niet mee, omdat hij er niks aan heeft en 2,5 uur in een restaurant zitten niet leuk is voor m

één jaar geleden

Hier gaat ie ook gewoon mee. Vaak is mn man ook wel mee, dus kunnen we het wat afwisselen. Maar als ik alleen met hem ga, zorg ik dat ik in ieder geval speelgoed meeheb (als daar niks is) en leg ik duideljjk uit wat kan en niet. En inderdaad, soms kom je dan nauwelijks aan een goed gesprek toe, maar daarvoor zijn weer andere momenten denk ik dan. Je kindje moet ook leren hoe het bij iemand anders is, als mama of papa aan het praten is etc. Altijd maar oppas of zelf nooit ergens heengaan is niet het idee van het leven met een kind toch?