13 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb gevraagd aan hun wat ze graag willen en ze wilde niks hebben. Maar we gaan ze lekker af en toe mee uit eten nemen als blijk van waardering!

4 jaar geleden

Mijn schoonmoeder past 2 dagen per week op en zij wil er zelf geen vaste vergoeding voor krijgen😅. Dus wij hebben wat spullen voor hun thuis gekocht, zodat ze dat in ieder geval niet zelf hoeven te doen. Dus bijvoorbeeld de box, boxkleed, aankleedkussen, bedje, matras, etc

4 jaar geleden

Wij zullen ze af en toe mee uit eten nemen of een weekendje weggeven. Ze willen niks, maar wij vinden het toch fijn om hun iets te geven.

4 jaar geleden

Hier ook een etentje op zijn tijd en wat extra 'zakgeld' wanneer ze op vakantie gaat.

4 jaar geleden

Hier willen ze ook niets, maar ben al een voorraad kleinigheidjes klaar aan t leggen. Heb nu bijvoorbeeld de boekjes van opa/oma ik vind je lief al klaar liggen (gekocht bij Kees en Beer) rest is wat persoonlijker dus niet zinvol om te delen

4 jaar geleden

Wij hebben het ook gevraagd en ze wouden niks. Wel stort ik alle 2 de oma's elke week 25€ voor de benzine (dit is ruim) Vind niet dat ze 'verlies' moeten lijden (het is ook wel een half uur rijden)

4 jaar geleden

Wij geven 2,50 per uur, ze willen dat zelf ook tegenover hun andere kinderen eerlijk houden, als ze het ooit bijv niet meer zien zitten om te doen, omdat het te veel kleinkinderen worden of ze zelf bijv. ziek en ouder worden.

4 jaar geleden

Dit is heel erg persoonlijk. Hier zouden mijn ouders echt beledigd zijn als ik hun iets aanbied voor t oppassen (ook niet in vorm van 'vakantiegeld' of etentje). Zij zouden mij nog eerder betalen 😅. Zoals ook deze week gebeurd is, ik krijg benzine geld om heen en weer te rijden. Dus vooral doen wat voor jullie normaal is/goed voelt. Je kent je ouders vast goed genoeg om te weten wat wel en niet oké is. Hier zullen ze vooral blij zijn met dingen die van(uit) Brayen komen.

4 jaar geleden

Leuk dat ze dat bij jullie doen! Mijn ouders kunnen niet wachten tot ik terug ga werken om wekelijks onze zoon eens bij te houden. Mijn schoonmoeder daarintegen… Geeft aan geen tijd te hebben (is huisvrouw en werkt dus niet want man heeft een eigen bedrijf). Terwijl ik zelf in augustus 25 dagen werk owv personeelstekort. Ik heb er al nachten van wakker gelegen 🥺 Hier zouden ze inderdaad ook niets aannemen, wel zal ik voor hun Kerstmis of verjaardag een groter budget voorzien als anders! ☺️ Of als we op restaurant gaan eens trakteren.

4 jaar geleden

Hier gaat ze straks naar oma (mijn moeder) 1 dag in de week. Mijn moeder wil hier niet echt wat voor, maar toch hebben we besloten haar een vergoeding per dag te geven.

4 jaar geleden

Wij hebben een newbornshoot gehad van mijn schoonouders. Nu hebben wij deze afgedrukt en ook 1 foto voor aan de wand laten maken(voor beide opa's en oma's, ze passen allebei op) En ik wil aan het eind van het jaar een grote krat of iets volgooien met leuks/lekkers als bedankje. Al hoeft dat niet van ze hoor maar ik vind het zelf heel fijn dat ze oppassen.

4 jaar geleden

Ik heb afgesproken een kleine benzinevergoeding te geven, maar dat is omdat ik dat zelf wil, niet omdat het wordt gevraagd

4 jaar geleden

Ik verwen ze altijd extra met kerst, sinterklaas en verjaardag.