13 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben het ook gevraagd en ze wouden niks. Wel stort ik alle 2 de oma's elke week 25€ voor de benzine (dit is ruim)
Vind niet dat ze 'verlies' moeten lijden (het is ook wel een half uur rijden)
4 jaar geleden
Dit is heel erg persoonlijk. Hier zouden mijn ouders echt beledigd zijn als ik hun iets aanbied voor t oppassen (ook niet in vorm van 'vakantiegeld' of etentje). Zij zouden mij nog eerder betalen 😅. Zoals ook deze week gebeurd is, ik krijg benzine geld om heen en weer te rijden. Dus vooral doen wat voor jullie normaal is/goed voelt. Je kent je ouders vast goed genoeg om te weten wat wel en niet oké is.
Hier zullen ze vooral blij zijn met dingen die van(uit) Brayen komen.
4 jaar geleden
Leuk dat ze dat bij jullie doen! Mijn ouders kunnen niet wachten tot ik terug ga werken om wekelijks onze zoon eens bij te houden.
Mijn schoonmoeder daarintegen… Geeft aan geen tijd te hebben (is huisvrouw en werkt dus niet want man heeft een eigen bedrijf). Terwijl ik zelf in augustus 25 dagen werk owv personeelstekort.
Ik heb er al nachten van wakker gelegen 🥺
Hier zouden ze inderdaad ook niets aannemen, wel zal ik voor hun Kerstmis of verjaardag een groter budget voorzien als anders! ☺️ Of als we op restaurant gaan eens trakteren.
4 jaar geleden
Wij hebben een newbornshoot gehad van mijn schoonouders. Nu hebben wij deze afgedrukt en ook 1 foto voor aan de wand laten maken(voor beide opa's en oma's, ze passen allebei op) En ik wil aan het eind van het jaar een grote krat of iets volgooien met leuks/lekkers als bedankje. Al hoeft dat niet van ze hoor maar ik vind het zelf heel fijn dat ze oppassen.