5 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb dat eerder ook wel eens gehad.. toen zelf bij de huisarts geweest en dat bleek een opgezette lymfeklier te zijn.. Deze kunnen opzetten als er een ontsteking ergens in je lijf zit en je lichaam het zelf probeert tegen te gaan

3 jaar geleden

Had je die toen ook heel lang al? En ging het uiteindelijk helemaal weg? Ik dacht dat ze bij een infectie wel sneller weg zouden gaan.

3 jaar geleden

Had je die toen ook heel lang al? En ging het uiteindelijk helemaal weg? Ik ...
Ik heb hier bijna 3 a 4 weken last van gehad ze zeiden tegen mij dat dat binnen een aantal weken weg zou moeten zijn

3 jaar geleden

Arts zegt een vergrote lymfeklier en dat dit komt door de zwangerschap. Omdat je systeem dan op scherp staat en je hebt ook ander DNA in je. Er werden geen verhoogde waarden van ontsteking gevonden oid. Ik kan er weinig op internet over vinden. Volgens hem was het normaal 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Hey allemaal. Ik heb MGUS (multiple myeloma vervroegd diagnose goedaardig of niet specifiek). Ik ben momenteel 5 weken zwanger en mijn liezen bij mijn onderbuik links en rechts zijn enorm opgezwollen. Ik vind dit best raar en het voelt ook vreemd, krampachtig en gevoelig. Is dit normaal?