7 Reacties

één jaar geleden

Ja hoor is gewoon een fase. Misschien krijgt hij wel een groeispurt en heeft hij het even nodig. Was hier ook zo en ineens sliep hij vanzelf weer door. Blijkbaar niet meer nodig. Misschien overdag iets meer eten aanbieden, dat kan misschien ook helpen.

één jaar geleden

Sinds wij weer een flinke avondfles geven (5 schepjes) slaapt ie door. Ik heb het idee dat ons zoontje overdag te weinig drinkt en dat in de nacht inhaalt maar met de avondfles niet 🥳. Misschien het proberen waard.

één jaar geleden

Hier ook ongeveer 2 weken gehad, we zaten ineens aan 2/3 nachtflessen. Sinds een week niet meer en slaapt ze weer door. Gewoon geven als je het gevoel hebt dat je kindje het nodig heeft

één jaar geleden

Reactie op firstbaby👶

Hier ook ongeveer 2 weken gehad, we zaten ineens aan 2/3 nachtflessen. Sind ...
Ok laten we hopen dat het bij ons ook plots voorbij gaat. Hij krijgt 's avonds een goeie fles van 210 ml, die hij tot de laatste druppel opdrinkt. Maar dat is blijkbaar niet genoeg om de nacht door te kunnen

één jaar geleden

De nachtfles herken ik niet, maar we hebben hier wel een fase gehad dat ze overdag opeens veel meer wilde eten en drinken. Dat was ook echt rond de periode dat ze begon te lopen, dus waarschijnlijk ook meer ging verbranden. Misschien kun je kijken of overdag wat meer aanbieden helpt?

één jaar geleden

Reactie op Noiri

Ok laten we hopen dat het bij ons ook plots voorbij gaat. Hij krijgt 's av ...
Wellicht een groeispurtje of ontwikkelingsprong. Hij heeft het nodig. Stopt vanzelf weer!

één jaar geleden

Ik ben al een heleboel keer gestart een gestopt met een nachtfles, gaat vanzelf over. De laatste weken zelfs om de nacht vaak