5 Reacties

4 jaar geleden

Vanaf ze kunne rollen gewoon een must. Ik begrijp de vele foto's van gewone ladekasten met een kussen er op niet. Je bent met luiers bezig, je kan het kind zeker niet de hele tijd vasthouden, voor je het weet rollen ze er af. 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Hier bij beide kinderen gewoon een normale Commode gehad en nooit het kindje recht voor ons gehad. Dat vind ik zelfs lastiger dan een kindje dwars verschonen. Ook geen opstaande randen. Je moet er toch bij blijven, je staat (als je dwars verschoond) ook altijd bij de rand waar ze naar toe rollen en zodra ze echt goed rollen en bewegen, houdt zo'n rand ze ook niet meer tegen.

4 jaar geleden

Wij hebben de Quax commode met opzetstuk. Ik vond het persoonlijk veel fijner om onze dochter recht te verschonen dan wanneer ze dwars ligt. Gaat er echt om wat je zelf het fijnste vindt. De randen houden het verschoningskussen goed op zijn plek.

4 jaar geleden

Zijn er mensen die de hemnes commode van de IKEA hebben? Ik ben benieuwd of jullie kiezen voor een bladvergroter of niet.

4 jaar geleden

Reactie op Rell

Zijn er mensen die de hemnes commode van de IKEA hebben? Ik ben benieuwd of ...
Wij hebben de hemnes met 3 laden en gaan niet voor een bladvergroter in eerste instantie. De commodes (bij Ikea) waarop je kindje met de voetjes naar je toelicht hadden een moeilijk bereikbare 1e lade. Omdat de opberg al beperkt is, lijkt me zo’n vergroter alleen maar nadelen hebben.