8 Reacties

3 jaar geleden

Voor de nacht? Heb je het probleem ook met maatje groter? Wij gebruiken voor de nacht pampers baby dry luiers, en overdag premium protection luiers(geen broekjes!!) Maar dan een maat kleiner(de normale maat dan) wellicht helpt het bij jou ook?

3 jaar geleden

Ik zag net een reclame van pampers "kakastrofe" zag er veelbelovend uit, maar geen idee of ze in praktijk net zo goed werken

3 jaar geleden

Luierbroekjes vangen sowieso minder urine op dan gewone luiers. Gewone luiers werken dus beter.

3 jaar geleden

Goedkopere luiers werken veel beter dan de pampers luiers.. ik zweer bij de woezel en pip luiers van etos

3 jaar geleden

Ander merk en/of maat proberen? 🤷‍♀️ Ons meisje is lang en dun en eigenlijk zitten alleen de kruidvat luiers goed. Ik heb me ontzettend verbaasd over de grote verschillen in pasvorm van luiers toen onze kleine net geboren was 😅

3 jaar geleden

Ik zag net een reclame van pampers "kakastrofe" zag er veelbelovend uit, ma ...
Vind het wel grappig dat ze daar heel groots over doen, terwijl de Kruidvat luiers altijd al zo’n “opvang” flapje bij het elastiek heeft. Alleen als het écht heel hard ging/veel was eens een keertje doorgelekt aan de achterkant. Maar nooit de verhalen van hele rug onder of iets dergelijks. 😅

3 jaar geleden

Kan iemand mij een foto of filmpje sturen van hoe de pampers gesloten worden? Omdat ik denk dat het probleem niet in het merk of de maat zit, maar het probleem bij mezelf omdat ik de verkeerde kant op sluit

3 jaar geleden

Reactie op nada8

Kan iemand mij een foto of filmpje sturen van hoe de pampers gesloten worde ...
Je kunt een luier naar mijn idee maar op 1 manier dicht doen? Met je ene hand (duim en wijsvinger) “vouw” je de voorkant om het heupje en met de andere hand de sluitsticker erop. Andere kant herhaal je dat en dan corrigeer je eventueel als je ene kant strakker hebt gedaan. Bij Kruidvat zit er (vanaf maat 3) ook nog een handig printje op met knoopjes. Zo plak je de strips recht en trek je beide kanten gelijkwaardig aan 😊 als laatst de beenrandjes naar buiten en eventueel het rugpand nog iets optrekken. Klaar is Klara 😉