14 Reacties

één jaar geleden

Die van de action!

één jaar geleden

Ik heb bij de scapino gehaald zo'n makkelijk aan te doen. Dit mijn dochter zelf een door mij en ook nog een flexibele zool.

één jaar geleden

Ik vind pantoffels bij die kleintjes echt vreselijk irritant, ze vallen altijd uit, maakt niet uit welke je neemt. Ik zou eerder gaan voor van die dikke huisstijlen met antislip 😊

één jaar geleden

Reactie op Mazaarzale

Ik vind pantoffels bij die kleintjes echt vreselijk irritant, ze vallen alt ...
*huissokken

één jaar geleden

Bij de Hema heb je van die antislip pantoffels net dikke sokjes makkelijk aan te doen en heerlijk warm

één jaar geleden

De falke cosyshoes zijn echt super fijn! Anti slip, vallen niet uit en met wol

één jaar geleden

Wij hebben die van En Fant met een harde zool. Vorig jaar die met een zachte zool. Zijn echt super fijn! Wel wat prijziger, maar gaan lang mee

één jaar geleden

Reactie op Dolfijnenzijncool

De falke cosyshoes zijn echt super fijn! Anti slip, vallen niet uit en met ...
Deze inderdaad of die van MP Denmark.

één jaar geleden

https://www.hema.nl/baby/babykleding/slofjes/baby-sloffen-teddy-beer-beige-33240020BEIGE.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAADiojoAr2RJcriu0ZECo9akCAI_9F&gclid=EAIaIQobChMImpr6yZuoggMV6JSDBx1KzQgLEAQYASABEgJEgPD_BwE&gclsrc=aw.ds Deze blijven hier ook goed zitten. Ook heel actief kindje 😃

één jaar geleden

Ik vind die van de action ook heel prettig! Onze dochter is ook super actief maar hier zit wel een goede zool onder en klitteband waardoor hij niet uitglijdt.

één jaar geleden

Ik heb slofjes van de c&a gehaald. Blijven goed aan zitten!

één jaar geleden

Heb bij Hema slofsokken met extra antislip meegenomen. Zag later bij Schuurman Schoenen nog betere met de hele zool antislip, die leken me ook fijn.

één jaar geleden

Wij hebben deze. Over het algemeen zeer tevreden, lekker warm en flexibel. Maar ons zoontje krijgt ze wel zelf uit. Er zijn geen sloffen die hij niet uit krijgt dus die zoektocht hebben we gestaakt. https://www.hema.nl/kind/kinderkleding/pantoffels/crechesloffen-vilt-groen-18455340GREEN.html

één jaar geleden

Voor de koude tegelvloer bij oma hebben wij onderstaande van Scapino. Deze vallen dus niet makkelijk uit.