42 Reacties

4 jaar geleden

Bij de h&m en veel online winkels heb je speciale zwangerschaps panty’s, zitten heerlijk!

4 jaar geleden

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0542413002.html Ik heb deze 20 denier van de h&m gekocht. Ben er redelijk tevreden over. Zien er mooi uit, gaan niet mega lang mee, maar voor de prijs wel voldoende kwaliteit. Ik heb m’n normale pantymaat gekocht (= 1 maat groter dan normale kledingmaat) en die valt prima!

4 jaar geleden

In koop de mijne van de Veritas ze hebben ook heel goede kwaliteit gaan ook lekker lang mee en zitten o zo comfortabel! X

4 jaar geleden

Hema! Zwangerschapspanty zit heerlijk. Achterop staat de maattabel. Het is 20 denier en ik heb hem in zwart. Volgens mij was hij 7 euro. Ik heb die van mij nu 3x aangehad en kan hem denk ik nog 1x aan. Zitten wat kleine gaatjes in, maar geen ladders.

4 jaar geleden

Hoever ben je met je zwangerschap? Ik zit op 20 weken en tot nu is de gewone panty's van action het fijnst en ruimste. Ik heb van mezelf maat 42 maar ik heb het grootste genomen zodat het wat ruim is en hierdoor ook de panty langer mee gaat. Action heeft ook panty's met print en ook 20 denier. Als ze na enkele keren dragen niet meer goed zijn draag ik ze zelfs als onderbroek omdat mijn buik mooier in de jurk lijkt.

4 jaar geleden

Hema! Zwangerschapspanty zit heerlijk. Achterop staat de maattabel. Het is ...
Ja ik heb er ook een van de Hema! Deze heeft geen lijn midden op de buik, draag altijd een maatje groter dan ik normaal zou doen, anders trek ik ze snel kapot met omhoogtrekken over mn bovenbenen😬🙈

4 jaar geleden

Reactie op Moon9432

Ja ik heb er ook een van de Hema! Deze heeft geen lijn midden op de buik, d ...
Ik zat al vrij "ruim" qua maat. Maar ik snap wat je bedoeld 😂 het is echt een beetje zoeken naar wat fijn is. Ik ben wel nog op zoek naar een 40 denier voor de herfst/winter. Die heb ik nog niet gevonden! Heb jij nog een tip?

4 jaar geleden

Je panty aan de achterkant een stukje inknippen en achterstevoren dragen. Kreeg ik als tip mee in een speciaalzaak. Zo kun je lang gewone panty's dragen.

4 jaar geleden

Reactie op hkkz

Deze zijn top! Zit erg comfortabel en ruim genoeg om nog wat te groeien (nu 18 weken)

4 jaar geleden

Ik heb er 2 besteld op shein voor ongeveer 3 euro P.s.

4 jaar geleden

Top. Bedankt iedereen! Ik heb nu die van de Hema geprobeerd en die zit inderdaad erg fijn!

4 jaar geleden

Heeft iemand tips voor een panty van 40 of 60 denier? Ik heb nu de 40 denier van Prénatal en die zit echt niet prettig. Zakt af.

4 jaar geleden

H&m panty is zo fijn!!!

4 jaar geleden

Zeker h&m. Al vaak aan gehad en blijven mooi bij mij. Was ze wel een in zo'n bh-waszakje misschien dat dat scheelt!

4 jaar geleden

Reactie op Rell

Heeft iemand tips voor een panty van 40 of 60 denier? Ik heb nu de 40 denie ...
Ik vind die van prenatal ook niet fijn, bij mij waren de benen gewoon te kort. Heb nu die van de Hema geprobeerd die zit wel heel fijn.

4 jaar geleden

Ik heb bij de zeeman gewone pantys gekocht maar dan paar maatjes groter dan normaal! 44/46 Heb ook altijd 20 den maar dit was 40 en vind m echt wel heel mooi! Hij zit heerlijk over je buik en blijft ook zo zitten

4 jaar geleden

Reactie op Rell

Heeft iemand tips voor een panty van 40 of 60 denier? Ik heb nu de 40 denie ...
Van de Hema de zwangerschapspanty in 40den. Zit super fijn! Ik heb lange benen en ook dan zit hij echt goed in mijn reguliere maat.

4 jaar geleden

Hema en h&m zwangerschapspanty’s vind ik fijn

4 jaar geleden

Primark heeft fijne zwangerschapspanty’s!