25 Reacties

één jaar geleden

Reactie op MamavanTenK

Ik geef nu sinds een paar dagen papfles in de ochtend. Alleen zuigt hij de ...
Dit heb ik dus ook. Difrax flesje L speen erop maar lukt gewoon niet. Of ik doe te veel of te weinig van die pap. Of het ligt aan speen. Lees ook mee. Geef het nu gewoon uit lepel maar in flesje is sommige dagen of als buiten de deur ben handig.

één jaar geleden

Ik ben weer pakjes aan 't vergelijken geweest en bedacht me iets. Als je tarwemeel (€1,15 per kg) en zelf gemalen havermeel (van havermout €0,80 per 500g) en dan verhouding 2 op 1.. dan krijg je toch een vergelijkbare samenstelling als bijvoorbeeld de 8 maanden ontbijtpap van de ah? Alleen dan voor veeeeel minder geld en plastic verpakkingen.. Of mis ik nu iets?

één jaar geleden

Reactie op Jolijn92

Ah bio 8 maanden pap. Dat scheelt echt mega in suiker. Had eerst nestle z ...
Deze gebruik ik ook. Had eerst Nestle fijne granen,maar als je dat vergelijkt met de ah bio dan scheelt dat enorm wat suikers betreft. En mijn dochter maakt het niets uit... Het gaat in haar mond dus dat is altijd goed voor haar😅😂

één jaar geleden

Het is helaas een slim trucje van de voedingsindustrie om steeds meer suiker toe te voegen naarmate kinderen ouder worden. Dit hebben ze helemaal niet nodig. Gewoon alles zo puur mogelijk geven helpt obesitas en suikerverslaving te voorkomen.

één jaar geleden

Reactie op Tokki

Ik ben weer pakjes aan 't vergelijken geweest en bedacht me iets. Als je t ...
Wij geven hem havermout met kokosmelk, klein beetje opwarmen en hartstikke prima!