12 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Kims2022
Wij hebben sinds ze net 2 was een vloerbed van 90x200. Sinds nu ongeveer ee ...
Wat leuk! Mag ik vragen welk bed jullie hebben? Ben benieuwd hoe het vloerbed werkt. Bevalt het jullie? Zou de neiging hebben er steeds lekker bij te gaan liggen als ze niet kan slapen hehe. Doen jullie dat ook?
3 maanden geleden
Reactie op Mama van Lois
Wat leuk! Mag ik vragen welk bed jullie hebben? Ben benieuwd hoe het vloerb ...
Wij hebben een vloerbed van De Gele Flamingo en hij bevalt vanaf dag 1 echt heel goed. Nu hebben we wel een goede slaper en ze blijft gewoon in bed liggen/zitten tot we bij haar komen. Dat zal ook wel per kindje verschillen. Maar ze slaapt er super goed in. Er zelf bij liggen doe ik soms even voor de gezelligheid als ze wakker wordt ofzo, maar verder eigenlijk niet. Maar kan zeker! Genoeg ruimte :-)
3 maanden geleden
Allereerst gefeliciteerd! Wij hebben onze peuter met dezelfde reden vanaf dat hij 1,5 was in een bedhuisje dicht bij de grond van 70x140 gelegd. Vonden hem nog te klein voor een eenpersoonsbed. Tot nu toe slaapt hij er heerlijk in. We hebben een peuterdekbed van 120x150 van de Hema met bijpassende dekbedovertrekken. O.a. autootjes en brandweerauto's, die zijn favoriet hier haha.
Als hij toe is aan een eenpersoonsbed dan kan het peuterbed doorschuiven naar z'n zusje.
2 maanden geleden
Little dutch heeft dekbedden in de aanbieding! Net gekocht voor mijn dochter van 2.5
2 maanden geleden
We hebben een ledikant/meegroeibed en een dekbed van de Hema van 120 x 150 cm. Dit is 'm: https://www.hema.nl/wonen-slapen/slapen/dekbedden/peuterdekbed-120x150-synthetisch-5500095.html?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwufq2BhAmEiwAnZqw8n9L5MuC89PLcIh3gz2cR_TGEH7y_0chG5Kp0sOTNL_KwjrXVguKshoCFxUQAvD_BwE