7 Reacties

8 maanden geleden

Wij hebben er een en vooral met een half dagje dierentuin zijn we er erg blij mee. Kind kan ‘lekker wegrennen’ en blijft toch binnen bereik zonder dat wij er continu achteraan moeten rennen. Dochterlief vind hem misschien niet altijd leuk, maar het is zo’n verademing als je, je handen al vol genoeg hebt en niet continu achter een weglopend kind aan moet zitten

8 maanden geleden

Ik wil zo'n armband aanschaffen ☺️😂😂😂

8 maanden geleden

Ik heb twee polsbandjes voor mijn tweeling. Hoef ze bijna nooit te gebruiken, ze bij me hebben is vaak al genoeg want ze willen ze liever niet om. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom mensen er commentaar op hebben. Liever je kind veilig dan onder een auto of in de sloot toch? Niet alle kinderen luisteren al even goed of zien ergens gevaar in.

8 maanden geleden

Hier ook een polsbandje die ik gebruik en een harnasje die mijn man gebruikt. Als dreumes was het om hem niet kwijt te raken bij drukke gelegenheden. Alleen nu als peuter. Mijn hemel. 😅 Ging er als een malle vandoor in de Primark. Had het bandje al mee en ik merk dat het hem ook rust geeft. Hij kan gerust nog meerdere kanten op, maar niet verder als het bandje lang is. Natuurlijk houd ik m soms korter vast, dat ik m wel dichtbij heb. Hij kan nog best een stukje.

8 maanden geleden

Wij hebben een harnasje met een vrij lange lijn gebruikt in de Efteling. Zo had ze toch vrijheid om rond te lopen, maar kon ze er niet vandoor. Ze vond het niet erg (we hadden vantevoren thuis een beetje geoefend). Als ze hem nu ziet liggen, wil ze hem meteen aan 🤣.

8 maanden geleden

Ik zou een harnasje gewoon doen hoor. Ongeluk zit in een klein hoekje. Hier is het niet nodig gebleken, maar toen ze begon te lopen, heb ik er wel aan gedacht om er eentje in huis te halen voor de zekerheid. Ik snap ook echt niet hoe mensen daar commentaar op hebben.

8 maanden geleden

Zit er zelf ook aan te denken.. beetje zelfde situatie als jij omschrijft! 🙈 veiligheid boven alles denk ik dan maar..