6 Reacties
15 dagen geleden
Dit is ook ons verhaal. En hoe goed het eerst ging, zo slecht nu soms... hij weet t wel en voelt t echt wel. Hij zoekt een rustig plekje en tadaaa. Krijgt al die tijd nog stickers en beloningen. Ja ik twijfel om te stoppen en van de zomer pas weer op te pakken..
Nu met baby erbij kan ik gewoon weinig hebben en heb ik onvoldoende handen vrij hiervoor, al wil mijn man niet opgeven haha
7 dagen geleden
Hoi Tamara,
Onze dochter heeft precies hetzelfde. Onder het mom van “ik ben een baby” geeft ze aan dat ze het toch niet zo ziet zitten. Bij de opvang weigert ze ook naar het toilet te gaan. “Volgende keer” zegt ze dan. Ik ben ook zoekende naar wat ik zou moeten doen. Gaan we nog actiever ermee bezig of laten we het op z’n beloop? Waarbij ze vermoedelijk ergens in 2025 er wel zelf een keertje aan toe zal zijn. Ik neig naar het laatste maar hoor ook graag tips van andere ouders.
7 dagen geleden
Afgelopen week het toch weer opgepakt. Een aantal keer ging het goed en lukte het wel. Ze is dan wel trots op zichzelf, het initiatief komt wel van mij hoor. Maar zo houden we het toch een beetje bij. Ik denk als ze iets ouder is dat ze het wel oppakt (hoop ik🤭)