Hoi allemaal,
Onze dochter van 2 jaar en 8 maanden heeft geen zin om zindelijk te worden.
Een kleine 2 maanden geleden zijn we begonnen met de methode 'zindelijkheidstraining in 1 week' doordat we een newborn hebben had ik er wel meer tijd voor vrij gemaakt omdat de handen ook gevuld zijn met onze jongste. Onze dochter pakte dat in eerste instantie best goed op met alle stickers plakken en beloningen. Alleen had ik het idee dat ze nog niet goed aanvoelde wanneer ze naar het potje of de wc zou moeten.
Door alle drukte en ongelukjes die veel tijd kosten had ik besloten om haar een luierbroekje aan te doen om het voor mijzelf makkelijker te maken. Daardoor is de 'klad' er in geraakt en heb ik er weinig aandacht aan besteed. Nu wilde ik het weer gaan oppakken maar mevrouw zegt dat ze een baby is en liever in haar luier plast en poept. Tja sta je dan met een mond vol tanden heb al geprobeerd haar potje te verkopen aan een ander kindje maar dit vond ze ook prima🙈🤣 moet stiekem wel lachen maar het is niet grappig natuurlijk. Heeft iemand tips? Ze vind een volle luier met poep ook niet vies dat helpt ook niet mee.
Tips zijn van harte welkom!!