10 Reacties

één jaar geleden

Je hebt bij de prenatal van die clips om ze extra vast te maken

één jaar geleden

Ik had ook dit probleem. Heb via bol zo riempjes aangekocht. Als je ze hoog bevestigd kunnen ze er niet meer uit

één jaar geleden

Bij ons hielp het om hem een beetje bang te maken... We hebben eerlijk gezegd dat het is zodat hij veilig blijft bij een ongeluk en (nu komt de aangepaste dreumestaal 😉) dat hij dan plat wordt en niet meer kan rennen en klimmen, wat hij juist zo fijn vind om te doen.

één jaar geleden

Besef wel dat als je een gordelclip gebruikt je erover na moet denken dat als je in gevaar bent en er snel uit moet, het wel een extra handeling is die je moet maken. Ik denk eerlijk gezegd dat je de gordel strakker moet aantrekken. Een vinger dikte ertussen is voldoende dan kunnen ze echt niet hun armen onder de gordel langs halen, althans dat is bij mijn kinderen nooit gebeurd.

één jaar geleden

Bij ons was het een fase en hebben we gewoon een paar weken zo'n grote sluitclip voor zakjes van de Ikea gebruikt om de 2 riemen bij elkaar te houden. Heel snel stopte meneer met zich uit de gordel wurmen en toen klip er weer af gedaan...

één jaar geleden

Reactie op RomyxR

Besef wel dat als je een gordelclip gebruikt je erover na moet denken dat a ...
Bij mijn eerste ook niet, maar m’n tweede werkt zich overal uit. Eetstoel, autostoel, fietsstoel… maakt niet uit. Ook als het strak zit

één jaar geleden

Reactie op rosanneke

Bij mijn eerste ook niet, maar m’n tweede werkt zich overal uit. Eetstoel, ...
Zitten de gordels qua hoogte dan goed? Ook dat is belangrijk

één jaar geleden

Reactie op RomyxR

Zitten de gordels qua hoogte dan goed? Ook dat is belangrijk
Yes. Zit echt goed op zijn schouders. Maar hij doet het echt heel goed.

één jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/gordelbeveiliging-kind-tuigje-autostoeltje-anti-escape-system-voor-kinderen-van-6-maand-t-m-4-jaar/9300000039773551?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze komt goed uit de test bij de Consumentenbond qua veiligheid. Ziet er goed uit. Misschien dit proberen? Heb je geen gehannes met een extra clip.

één jaar geleden

Ik zag laatst een filmpje van een moeder die de grote klem gebruikt om de riempjes bij elkaar te houden