8 Reacties
茅茅n jaar geleden
Ook hier slaapt ze nog heerlijk in een ledikant, in januari krijgt ze een nieuwe slaapkamer ivm het krijgen van broertje of zusje. Wij hebben besloten haar gelijk naar een groot bed te doen, hebben een bedhuisje in gedachten maar dan wel met een verhoogde zijkant
茅茅n jaar geleden
Hier al een aantal maandjes in een peuterbed. Vanaf dat hij anderhalf was. Ik ben blij dat ik het heb gedaan. Als hij nu wakker word is hij niet meer aan het huilen hij gaat gewoon lekker zitten en roept mama of gaat eruit en speelt wat. Hij gaat er snachts niet uit mocht hij wakker worden dan roept hij gewoon. Savonds leggen wij hem er ook wakker in en gaat er niet uit. Gaat allemaal heel erg goed. Wij hebben het expres zo vroeg gedaan omdat ik bang was dat hij er veel uit zou komen als hij meer het besef heeft dat hij er echt uit kan.
茅茅n jaar geleden
Hi!
Wij zaten er ook niet op te wachten om nog een babykamer aan te moeten schaffen en hebben onze zoon al in de zwangerschap naar een peuterbed gedaan.
De eerste nachten het ledikant nog wel laten staan voor het geval het niet goed ging (uit klimmen ofzo), dan konden we m zo over leggen. Maar het is vanaf het begin goed gegaan! Wel hebben we de open kant tegen de muur aan staan, zie foto, zodat het toch nog wat afgesloten is voor m 馃槉
茅茅n jaar geleden
Reactie op Sandra14
Hi!
Wij zaten er ook niet op te wachten om nog een babykamer aan te moete ...
Goede! Dat ga ik dan ook doen idd. Dan kunnen ze niet zomaar eruit
茅茅n jaar geleden
Reactie op Sandra14
Hi!
Wij zaten er ook niet op te wachten om nog een babykamer aan te moete ...
Wauw! Dit bed is echt geweldig! Waar heb je die vandaan?
茅茅n jaar geleden
Reactie op Mevrouwtje
Wauw! Dit bed is echt geweldig! Waar heb je die vandaan?
https://www.vikingchoice.nl/huis-bed-kinderbed-peuterbed-140-x-70cm-114715963.html?gclid=Cj0KCQiAr8eqBhD3ARIsAIe-buMh8gGPPg4cK6dScwQ0Qw4rJjJevDn5q8BpPOELVb8aZLm0VJ3gNKEaAmXzEALw_wcB
Dit is m 馃