9 Reacties

één jaar geleden

Die van ons wilt heel graag spelen met anderen dus opgegeven als hij 2 is, maar staat op de wachtlijst dus afwachten wanneer er dan plek is

één jaar geleden

Hier is peuterspeelzaal pas vanaf 2,5 jaar. Heb der nu alvast opgegeven voor eind 2024 🙈

één jaar geleden

Oh hier liever eerder. Mijn dochter is heel erg gericht op andere kindjes en erg sociaal. Ik zou dat dan liever stimuleren. Bovendien heb ik het idee dat ze er met 2 ook wel echt klaar voor is en het goed is als haar wereldje wat groter wordt.

één jaar geleden

Onze dochter gaat als ze 2 jaar is. Ze vind het heel erg leuk om met andere kinderen te spelen. Vandaar de keus.

één jaar geleden

Hahah vanaf 4 maanden toen ik weer moest gaan werken?! 😂 Hij heeft het er enorm naar zijn zin, dus vanaf 2-jarige leeftijd kan echt prima..

één jaar geleden

Reactie op Pupske2

Hahah vanaf 4 maanden toen ik weer moest gaan werken?! 😂 Hij heeft het er ...
Peuterspeelzaal vanaf 4 maanden? Ik denk dat je het vergist met de kinderopvang.

één jaar geleden

Ik kreeg van een bekende cjg medewerker jonge kind de tip om vanaf 2.5 te doen. Dan zijn ze net wat steviger en verder.

één jaar geleden

Mijn zoontje gaat vanaf 2 jaar. Hij is dol op kindjes en samen spelen (gaat nu nergens heen) dus ik gun hem die 6 uurtjes per week 🥰

één jaar geleden

Hier ook vanaf 2, ze is er echt aan toe.